3. prosince 2021

Jiluka 8

 













2 komentáře:

  1. Líbí se mi, jakou mají mezi sebou chemii :33 A je dobře, že je tu kapela, která si i uvolněně zablbne :D (Tohle asi píšu pokaždé, ale prostě... fakt je to zatraceně dobře :'D A asi je z toho znát, jak mi chybí taková ta old vk vtipná videa, co prostě měla každá kapela... teď se skoro všichni berou tak jaksi moc vážně, nebo teda minimálně se tak tváří :D)
    Hm, jak tak na ně koukám... přemýšlím, kam by jim dosahoval Sena bez těch bot :D Takové platformy a podpatky a stejně je sotva dorovná... :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ten typ kapely, kdy jsem se okamžitě zamilovala a do všech, jsou nad věcí a hrozně milí, nehrají si na nějaké drsňáky. To o spoustě dalších nemůžu říct a líbí se mi pak třeba jeden nebo dva členové. A už k té kapele prostě nemám zdaleka takový vztah.
      Taky mi to chybí a obecně je mi líto, jak to mizí. Mám strach, aby to za chvíli nebyla minulost :(
      To jo XD Je fakt maličký, při tom nikdo z nich nemá zrovna 180 cm.

      Vymazat