20. října 2021

the GazettE 7

 













4 komentáře:

  1. Aww, to jsou tak nádherné fotky! :33
    A zas je jich tu plno, které ještě neznám. Kam na to chodíte? XD
    Jako Aoi na druhém obrázku mě zabíjí. Ale jemu to snad sluší opravdu všude. :'D (závidím) XD
    A nebo ten čtvrtý od spodu... prostě mi rázem umřela polovina mozkových buněk. Páni, to musel být ale koncert!! O-O Jen se furt nemůžu rozhodnout jestli je tam Uru nebo Rei. Hmmm O-o
    Prostě tyhle obrázky vždycky zahřejí na duši. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou <3 Já nevím, já jich mám 3000 v počítači, neukládám zdaleka všechno a pořád narážím na věci, co neznám XD
      Aoi je úžasný, co? <3 Jeden si musí pořád říkat, kdo asi zajímá muže jako je on?
      To je Uruha :) Tady vkládám důkaz XD
      https://www.youtube.com/watch?v=5hnKdsejbx8&ab_channel=aoishiro99
      Rukavičky jsou usvědčující, ale Rei nosíval podobné límce XD
      Jsem ráda, že ses mohla nad něčím poochat <3

      Vymazat
  2. Aaa zbožňuju ty jejich polaroidy, ještě jak jsou popsaný :33
    Awww, úplně si teď zase užívám ty starší fotky :33 Jim to vždycky slušelo :33 I když mi připadá, že ty starší kostýmy byly trochu nápaditější... no ale jim to stejně sluší i v sáčkách a rolácích a rozplývala bych se, i kdyby byli v pytli od brambor :D :33
    Ten poslední gif je úžasný, ten Rukiho úsměv :33 A Kai je skvělý :D A vypadá, jak kdyby říkal "hop" a ještě jak se tak zhoupne... což je super vzhledem k tomu gifu nad tím, jak na něj Aoi hopne :D :33 (Aaaa kéž by si to zopakovali :33 Zajímalo by mě, kdo koho by tentokrát chytal... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, nikde jinde jsem je ani moc neviděla, až teď u Jiluky. To máš pravdu <3 Když nepočítám úplné začátky tak mám tu éru hned potom asi nejradši. Jde z toho taková nejhezší atmosféra a byli pekelně sexy. Teď jsou už hodně stylizovaní, hodně si všechno hlídají, někdy mi to přijde zbytečně utažené.
      Ru se culí pod fousy a Kai už to nedává a asi odletí do vesmíru XD No ale Aoi se nějak ztratil v myšlenkách XD Asi to nedopadlo, jak by rád XD Nutně si pak musím vzpomenout na tu tvoji povídku XD

      Vymazat