3. září 2021

Trailer pro RPG povídku Rande se světem (Aoi x Takeshi)

 


Konečně, konečně, konečně. XD Ano, podařilo se mi zasednout a zase něco malého stvořit. 

To je tak, když člověk sedí v autě a najednou ji slyší. V tu chvíli mě něco osvítilo, asi světla protijedoucího auta a v hlavě jsem měla kompletní podobu traileru. Přeskočila jsem hromadu povídek a páru, jenže tohle byl akutní stav, který byl potřeba vyřešit. XD

Aoi a Takeshi a jednopárovka Rande se světem. Takeshi k nám přišel, jako jedna z béčkových postav a zalezl nám tolik pod kůži, že se z něj stal plnohodnotný člen naší rodinky. Ať si říká, kdo chce, co chce, i přes jeho věk, má v sobě něco, co nás nutí jít do kolen a vůbec to nepřestává. Nebo ano? Ale vůbec. Pro mě hodně nových záběrů a hlavně neokoukaných, je to opravdu osvěžující. Proti tomu Aoi, který se jen tak neomrzí a mám o zábavu postaráno a budu doufat, že vy taky. Jeho tvář, oči a úsměv vraždí všechno a všechny kolem a my jen sedíme a snažíme se po těch letech neslintat. Marný boj, který nemáme šanci nikdy vyhrát. Kdo by se divil, že jsou z něj všichni paf a hory kvůli němu přenáší anebo procestují celý svět?

Pojďme se společně vydat na cestu za poznáním a řádně si to užít. 




By












3 komentáře:

  1. Jee, to je pěkné. :3 A teda musím říct, že některé ty Aoiho scény jsme ještě neviděla. No vlastně jich bylo docela dost. Třeba jsem vůbec nevěděla, že cvičil. Všude říká, že nic takového nedělá. O-O Ale třeba začal... Muselo to dát docela práce to všechno sestříhat. :D Ale povedlo se. Díky. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, alespoň ses pokoukala na něco pěkného <3 Já je znám, ale už si nevzpomenu, v čem to bylo... Leda by Aku prozradila zdroje svého materiálu XD Asi trochu přece jen musí, jinak kytaristi dost trpí na krk a páteř.
      Pracné je to dost, doslova na několik hodin, proto už teď žádné trailery nevznikaly, ale jsme rády, že se podařil alespoň tento <3 Děkujeme!

      Vymazat
  2. Některé ze záběrů, jsou z fan videí, většinou ty kratší. Ty jsem používala dřív nebo do storyček, které se hudby týkaly.
    Část je z tohoto rozhovoru, který na ytb ještě zůstal. (https://www.youtube.com/watch?v=rbt4AMZ0uZ8&t=29s)
    Došlo i na nějaké záběry z documentary. Hodně je z Dogma (https://www.youtube.com/watch?v=s9Rr4m2prYA&t=13s) a zmiňované cvičení je z Ninth tour, to už je bohužel smazané. :(
    Dále tu mám Decade, které je na víc dílů, to ještě zůstalo. (První část - https://www.youtube.com/watch?v=_1TvkkHg-H4&t=9s).
    I já se přidávám s poděkováním, tohle je vždycky ta nejlepší odměna, kterou člověk může dostat. <3

    OdpovědětVymazat