9. srpna 2021

アリス九號. 4

 













4 komentáře:

  1. Já teda Alice 9 moc neposlouchám, znám od nich jen 3 písničky, které jsou sice staré a fakt dobré. Ale moc se mi líbí, když na focení j rockeři zvolí historický motiv. Nevím proč, ale furt je tak nějak beru jako "mladou" kapelu. :'D
    Ale jako ten předposlední gif. To je co?! Jak to, že se nesfalí na záda?? (Zkouším to... bolí mě z toho nohy XD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je jako taky vlastně moc neposlouchám, protože už jsou na mě trochu moc popoví nebo jak to říct, ale miluju je jako partičku a na youtube jsou sestříhaný funny moments videa, který ti přidají tak dvacet let života od smíchu. XD
      Mě se to taky moc líbí a oni mají těch fotek docela hodně, takže je na co koukat.
      Já taky a při tom to jsou Gazetí vrstevníci XD
      U toho bych tě chtěla vidět, vážne XD Mě to připomíná Aoiho jak takhle elegantně jakoby steče do podřepu, to taky vůbec nechápu XD

      Vymazat
  2. Společné fotky mám hrozně ráda :33 Prostě ty pohledy, ať už nahrané na foťák, nebo když jen tak blbnou :33 Je to zase něco úplně jiného, než když se fotí sólo, nebo naopak "na vážno" jako celá skupina :)
    A ten předposlední gif... to jako z čeho má kolena a kotníky a vůbec že mu nerupnou záda o.O :D Mají s Aoiem nějaké tajemství určitě... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou taková veselá parta pořád <3 A hodně jedou ty stylizované série fotek, různé knihy a kalendáře a tak, mají toho fakt přehršel <3
      To já nevím, je to jako v Harry Potterovi, jak mu odčarují ty kosti XD No tak to bych se vůbec nedivila XD

      Vymazat