19. dubna 2021

Sugizo 5

 














4 komentáře:

  1. No teda, ta první fotka vypadá, jako by tam držel marihuanu.😂
    Jo a na té třetí fotce vypadá, jako nějaký démon nebo nějaká anime postavička. Ono ten děsivý zjev dělá i to namodralé světlo a ty jeho oční čočky a stíny. Jako já být vedle něj, tak bych na něj musela asi furt jen zírat.😅
    Hmm, nejvíc sexy houslista na planetě... Jakpak asi hraje, když je to rocker.🤔
    A jeee, má rád i hady. No popravdě se k němu ten had celkem hodí. Nevím proč, ale vybavil se mi Orochimaru z Naruta. Kámo to by byl Cosplay!😍
    No a krásná fotka na závěr. Jop, asi ho začínám mít ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej zpět, už se nám stýskalo!
      XD A hned jsi mě rozbila. Náš eko aktivita... no ani bych se nedivila XD
      Ta třetí mě úplně rozbíjí. Náš požehnaný maestro dokonalých dlouhých nohou a vtělení Lucifera tady válí, co? On má hrozně zvláštní rysy a ty neskutečné pohyby! Já se přiznám, že Naruta jsem neviděla ani nečetla, takže jsem se šla podívat a jako máš fakt pravdu, to je úplně on XD
      Určitě si ho najdi, je to něco neskutečného.
      No a ta figura, to je jen bonbónek. Počkej, my tě tu ještě nakazíme. Sugizem rozhodně nekončíme <3

      Vymazat
  2. Sugizo má fakt neskutečné charisma :33 Och a ten třetí gif... teda vypadá tam pekelně nebezpečně :33
    A ta poslední fotka... vy mě chcete zabít? :33

    Teda, jsem si musela přečíst ty vaše komentáře, s tou marjánou jsi to, Aliss, trefila :DD Fakt skoro brečím smíchy při té představě :'DD A ještě jak tam s tím květináčem mává :'DD "Travička, zelená..." no nic... :DD
    A "démon" to je to správné slovo k tomu třetímu gifu, díky :D :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jak to dělá, jak může takhle chodit a držet tělo, ale je to hustý XD
      My ne, to on XD
      Ale víte, jak je konopí užitečné a léčivé? Se mu nedivím, že mu vzdává hold XD

      Vymazat