11. června 2020

Tréninková tyranie - část 4.

Jak jsem slíbila, tak se i stalo. Zadky došly ale těla naštěstí ne. Kromě toho  přišla Tenshi ještě s jednou partií, které se musím pověnovat, takže to rozjedeme ve velkém. Ne? Ale ano. Kdo by se nerad koukal. *Totchi protáčí očima.* Ty si počkej na další díl!
Je to skoro rok, kdy vyšel poslední díl tyranie a já si myslím, že bude úplně nejlepší první dokončit jeden projekt, než se pustím do dalšího. *Kamijo chválí a Aku málem zaskočilo.* Od té doby nám přibylo několik charů, které by rozhodně stály za bližší průzkum. Ne, Hyde, ty nic zkoumat nebudeš!*Sune ho dál, pro jistotu.* Někteří hodně překvapili a jiní zas tolik ne, ale i přesto je nad čím slintat a nemusí to být nutně zadek. *Zklamaný výraz některých rockerů.* U Yoshikiho piána, já jim snad narvu ty zadky před oči, natrvalo. No nic. XD Radši jdeme na to nebo se z nich regulérně zblázním.

Je na čase řádně zatopit pod kotlem.


Tak a máme tu prvního účastníka naší soutěže ukaž, co schováváš. A tady mi dokonale padla čelist. Ne, že bych nevěděla, co Aki schovává, dost často i ukazuje (Hodný chlapec!) ale tohle!!!! Umřeš na místě a nepřestaneš slintat ještě týden. Pán na sobě dost zapracoval a já na něm můžu oči nechat. Kruci, kde to nabral?? XD XD Nejspíš je na čase se mu zase pořádně kouknout na zoubek (na zadek, na tělo...uhm...) a věnovat mu víc času. No posuďte sami, kdo by odolal? Ještě taková hezká fota z fitka....Umírání na druhou. Už jenom, jak se to triko napíná a...*Hrabe se zpod stolu.* No, myslím, že Aki nasadil laťku hodně vysoko, až nečekaně vzhledem k tomu, jak na mě poprvé zapůsobil. Stačilo ale jedno video z youtube, jak (jo fakt to napíšu) skoro píchá Shinyu do boku při jednom z rozhovorů z roku 2017 na Vamps halloween party a je mi jasné, že se toho nebojí. Ostatně gify jsou taky dost usvědčující.

Ani tentokrát neobejdu bez poznámky. Vííííc, víííc, víííc. Ne, nic lepšího, ze sebe nevydoluji. XD




Pokud si dobře pamatuju, Boo se objevil v posledním díle obsese. A ano, vměstnal se i do tohoto dílu tyranie. A tím začalo peklo jménem Jiluka. Kromě Seny (Zaplať Gackt za něj!!), mě všichni neskutečně zlobí a na ten zadek by zasloužili. Naštěstí Boo pustil aspoň nějakou fotku odhaleného těla a můžeme nakouknout pod kostýmy, které ho většinou dost..schovávají. A to my nemáme rádi, tak si to zapiš za...basu! Tak. XD Jeden by řekl, že na něm toho moc není. Já bych si tím tak jistá nebyla. Stačí se podívat na ruce, když nemá rukávy a zatne a ty stehýnka...hmmm...Jak málo nosí upnuté kalhoty...a je to škoda!! No řekneme si to otevřeně, facku bych od něj asi schytat nechtěla. Boogie sice působí po většinou dost křehce, pravda podle mě bude trošku někde jinde. Ale na to bych potřebovala oko někoho jiného..Ne Tetsu, ty jsi ještě nic neviděl, takže se zase uklidníme.*Ju-ken jen bezmocně rozhodí rukama, nemá slov.* No, tak výborně, tomu se říká pomoc, když ji jeden potřebuje. A Shin radši zdrhl.*Kamijo mlčí, dostal by květináčem od Seny.* Já už to radši nekomentuji. XD

Tak co s tebou? No jo, já vím, věděli bychom moc dobře ale zatím jen prosba...? Hadry dolů! XD






Die, co k němu je říct. Upřímně, když jsem viděla hodně staré fotky, tak jsem se zděsila a nebyla jsem myslím jediná. Dvacet kilo s botami...líp bych to asi neřekla. A nebylo mi z toho vůbec dobře. Naštěstí!! Pán se dost zpravil za ty roky a teď? Slintáme za hlasitého achání blahem. Kdybych měla srovnávat asi posadím na stupínek vítězů fotky z poslední doby. Ne, že by mu to předtím neslušelo ale s přibývajícím věkem *Kryje se, protože tohle bude bolet.* mu to sluší, čím dál víc. Při zhlédnutí nedávného live se mi můj názor jen potvrdil. A ty ruceeeee....aaaw. *Odpadne.*Jeden by nad ním hodiny seděl s podepřenou hlavou, zasněným výrazem a kýblem pod stolem, pro jistotu. XD Jeho gesta, pohyby, každý z nich je elegance sama o sobě a přitom můžeš klidně umřít nad tím, když pořádně chytne...Ne, Rei, tentokrát myslím kytaru! *Protáčí očima.* Já je snad začnu někam zavírat, abych to taky jednou v klidu dopsala. XD A ty mlč.*Varuje Toshiyu a pokračují mračícím souboji, je to marné, na něj nemá.*

Nejsem si jistá, že mám dost kuráže to ještě nějak komentovat. *Vzdává to a zvedá transparent 'sooo sexy'.*







Nooo, tak tady jsem hodně v pr...Ne, nebudu sprostá, si to normálně zakážu. Z druhé strany, kdo se na to podívá, musí mi dát nutně za pravdu. Já nevím, pro některé asi Ju nesklidí cenu za miss sympatie ale já ho prostě žeru. Taková trochu náhoda vzít si za char jeho. Ani na vteřinu jsem toho nezalitovala a když se podívám na to tělo....Ideální stav zavolat si sanitku a to pro tentokrát pominu kérky, pro které mám slabost. Málo fotek, málo gifů a my trpíme. Naštěstí sem tam se něco, hlavně dřív, objevilo. K našemu štěstí si pán neodpustí nátělníky hodně na tělo a my můžeme s radostí slintat nad každým jednotlivým svalem. A že je toho požehnaně. Začneš hezky od rukou, a pak, možná za tři dny, se dostaneš dál k hrudníku a tam jsi skončil, za to ručím! A ne Hyde, tohle ti neopustím, měl jsi ho rvát mnohem víc dopředu. XD Ju je prostě typický dost samčí element, který je občas potřeba a já jsem ráda, že je to zrovna on, u kterého není nic nemožné...ani vidět ho bez trika. XD

*Chtěla psát poznámku ale totálně se zasekla.* 







Poměrně čerstvá ale sakra sexy novinka, je Kami. Já si ani upřímně nejsem jistá, jak jeho obsazení vůbec vzniklo. XD Rozhodně to stálo za to a potvrzuje se to v každém dalším díle nových story. Jeho lehkost, elegance nás dostává do kolen, stejně jako povaha, kterou jsem si dovolila vykreslit. Mě v první chvíli upřímně nenapadlo, co se skrývá pod jeho dokonalými kostýmy ale....oh shit. XD *Kamijo protáčí očima s výrazem, čekala jsi něco jiného.* No tak pardon ale...*Rozhazuje rukama.* Ne, to nemá smysl zkoušet komentovat. Vampire power na všechny strany a o to víc ho milujeme a může se chovat, jak chce. K tomu kombinace růží, jeho hlas s typickým bonjour a člověk se rozteče, jak zmrzlina na Sahaře. Jeden by mu odpustil naprosto všechno. No teda až na jednu věc...

Já bych z té vany trochu upustila...ehm, ehm.*Nevinný výraz.*






A mám tu posledního z dnešní nadílky. Jeden by se z nich zbláznil. Už i Boo ukázal tělo a Ricko nic...? S tím jeho vystupováním se vážně divím, že jsem nikde nic podobného neobjevila. Jeden to porovnává zleva, zprava a dřív toho na sobě asi moc neměl. Teď bych řekla, díky zkušenému...*Ignoruje pozvednuté obočí u nejednoho rockera.* No dobře, zkušenějšímu oku, že teď už by rozhodně na co koukat bylo. Ono to jde prostě vidět a já to vím! Nikdo mi nevymluví opak! XD A moje oblíbená kremrole na hlavě tady prostě nesmí chybět. Když už ne tělo, tak aspoň šílený účes. O:) A ty výrazy...Hmmm....Chtělo by to trochu odhodit...Jooo, hadry taky. XD I když teď jsem měla spíš na mysli zábrany, z druhé strany to vyjde nastejno. XD Výsledek by mohl být dost podobný. *Hyde nadšeně přikyvuje.* Ano, kdo jiný by to mohl komentovat. 

Joo Ricko, my víme, že jsi sexy a tušíme, co je pod tím oblečením...Ale kruci, copak nás nemáš aspoň trochu rád, že bys taky něco pustil do éteru?? Tak šup. XD




Tak vážení, to je pro dnešek všechno. No co? Vám to snad na jednu várku nestačí? Já mám upřímně dost a jdu strčit hlavu do mrazáku, možná taky studenou sprchu! Tohle prostě musím chvíli rozdýchat a pak budeme pokračovat posledním dílem. Už se nemůžete dočkat? Hm, tak to je nás víc. Trpělivost miláčci, všechno bude.*Sune Hyda dopředu, ať hezky mrkne.* 
Brzy na viděnou. ;)


Zdroj: google.com, giphy.com, youtube.com, pinterest. com


By


2 komentáře:

  1. Ooooooo, další díl tyranie! :333 *jde si pro led a vějíř* Tak jo, jsem ready :33
    Vážně už je to rok od poslední tyranie? O_O Wow... S těmi J-Rockery to nějak letí...
    Jen před oči? :D Hm, věděla bych o jiných partiích, které by rády... ok, jsem potichu a jdu se nevinně koukat :33

    No já si u toho Akiho taky říkám, kde to kruciš nabral :D Nějak se nám s tím posilováním všichni rozjeli, ale co si budeme povídat, je to super móda :33 Hmm, a foto rovnou z posilky, to se mi líbí, to se mi líbí! :33
    No je jen dobře, že se toho nebojí :33 Jen tak dál :33

    Ooo, můj nový oblíbenec, tak sem s ním, sem s ním :33 Aw :33 Asi už mám uvařený mozek, hned tak zezačátku... :33 No jo, dnes má trošku náročný program :D
    Aww, ale je na něm na co koukat :33 Ta ramena, omg :33 Začít posilovat, za chvíli snad neproleze dveřma... A ano, upnuté kalhoty by to chtělo častěji :33 Kdyby jen stehýnka, ale i ty vymakaný lýtka... :33
    Hadry dolů! Tak to by byl super transparent na nějaký J-Rock festival, ale obávám se, že by nás odtamtud vyvedli :'D

    Měla jsem dřív z Dieho stejný pocit, úplně jsem si říkala "jak je možný, že na tom live nezkolabuje o.o" Obávala jsem se, že časem akorát chudák seschne a opravdu ho to jednou položí, ale naštěstí šel do sebe a krásně se spravil :33 A zraje jak víno :33 Moc mu to sluší :33 Aww, no nezbývá mi, než dvě hodiny áchat a óchat a vydat se o kousek dál :33

    Ju-ken je strašný sympaťák od pohledu, takový pohodář :33 No a když se k tomu přidá ještě to tělo... tak... no... ehm... Jak se startuje mozek?
    Aww, děkuju a klaním se za to oblékání i neoblékání tílek :33

    Omg, já když poprvé viděla ty fotky ve vaně, tak jsem málem zaletěla ne pod stůl, ale rovnou do sklepa... Je pravda, že mě první dostal svým hlasem, jenže přidat k tomu tohle... (a navrch si představit ten hlas za jisté situace... no ehm... a jsem zase v háji)
    Jeho vampire power je dokonalá, ty jeho pohyby, pohledy, i ty kostýmy... no prostě všechno :33

    Aaaa, Ricko, šup, hadry dolů! :33 (Nebylo to tu už jednou?) Taky bych řekla, že bude na co koukat :33 No snad se odváží a opravdu se nám ukáže :33 Sena bude muset kluky trochu zpracovat :D

    Nestačí, nestačí! Mozek mám sice uvařený na guláš, ale brala bych ještě :33 Hmm, a naštěstí tu ještě jednu várku mám :D Ohohooo :33 Teda ale, po tomhle budu dost dlouho nepoužitelná... :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už víš, co tě čeká XD Rok, cože? *Rozhlíží se na všechny strany, protože to prostě není možné Oo* Ten čas ale letí, když se člověk dobře baví XD Bara ale tohle byla ďábelská poznámka, ty jsi někdy horší, než my XD
      Aki-chan, černoočko s plachým pohledem, ale ďábelskými jiskrami v něma a ta postava, to je úplně Cože??? Ano, ano tuhle módu schvalujeme, stejně jako jeho zálibu ve svlékání trika, kterou jeho kolegové nesdílí, asi by byli zahanbeni.
      *Nadšeně přikyvuje nad Boo obsesí a kape jí u toho slinka.* Má ramínka krásná, co? A docela mu sluší takhle... lýtka XD Baví mě, jak koukáš na věci, na které já nekoukám, ale pak se nad nimi zamýšlám a říkám si Kruci proč na ně někoukám? XD Transparent XDDD
      No ten Die to bylo hodně strašidelné, ale spravil se neskutečně. Asi konečně přišel na to, co je opravdu mužné a krásné a konečně hodil tenhle komplex za hlavu. Kluk jeden, tyo vždyť mu každý může závidět jak vypadá a on takhle blbnul. Mě přijde čím dál tím krásnější. Vyslověne přišel na to, co mu sluší.
      Taky na mě tak působí. Že ho nic moc nerozhází a je to takový ten chlap do nepohody, kterého potřebuješ po ruce, aby tě nejeblo. Myslím, že je ten pravý do života, ale kdo ví. A rozhodně je vtipný! No a kruciprdel ukaž mi chlapáčtější figuru. On je i vysoký a takový správně medvědí. Teda na Japonce.
      Kamijo cílí na klasiku a na to, z čeho si uslintne každá holka. Náš romantický upíří princ s růžemi. Je to klišé a zatraceně to funguje XD No a ten hlas, to musím souhlasit, to je neskutečný nářez. Ale on má krásné rysy. Sice si v civilu není vůbec podobný, ale shodly jsme se na tom, že má charisma i tak. Díky za představy, ze kterých nebudu spát XD Pohyby... no nic... XD
      Určitě to tu bylo víc, než jednou XD Ricko je neskutečná lavina, šílenec a krásný kluk. Pryč se studem a hadrama až pod krk, sem s exhibicí! Potřebujete lajky od fanynek, Seno slvíkni ho! On ho zpracuje, jen doufejme, že ne tak... no nic...
      Já bych taky brala ještě. Já snad Aku budu házet random ksichty jen proto, aby byla tyranie, to je jedno, že nejsou v povídkách XD

      Vymazat