16. dubna 2020

Perličky tvorby No.6



Tenshi:  Tohle je dlouhé vydržaj.
Akurai: Hele já budu mít spíš strach to otevřít. XD Takže mi to vlastně tak moc nevadí. XD XD
Ne, já to prostě neotevřu. XD
Tenshi: XDDDD
Akurai: Ne, prostě ne. XD No tak dobře jen očkem kouknu. XD
A kurva. Neee...Shit. XD Já věděla, že to nemám číst. XD Ale Kai je sexy...ehm. XD
Tenshi:  XDDD Mě se taky líbí, když se zlobí.
Akurai: Jo, sice tu mám infarktový stavy ale prostě je sexy. XD





Akurai: Uru koučuje zajíčky. xD
Tenshi: A chtějí zajíčci rovnou od Hideho přes držku? XD
Akurai:  No jasně. XD Tak nevím, nebude Hidečku lepší, když bude jenom zlehka koučovat, než dál 'normálně' pracovat? XD 
Tenshi: H: Pfffffff.


Akurai:  Tsech, ale čekala jsem to. XD






Akurai:  Hej, Uru z toho nakonec vlastně vybruslil dost elegantně, koukám. XD
Tenshi: Sena se o hodně postará, není to Boo. XD
Akurai:  Taky jediné štěstí, jinak by byl asi v hajzlu. XD By se musel přiznat chudáček XD A být to Boo, tak asi nebude nic XD
Tenshi: By zrovna koukali na Listopadovou romanci a možná se chytli za ruku.
Akurai:  XD XD XD Ale jenom možná. XD
Tenshi: Až tak u titulků. XD



Tenshi: Jako Rei bude mít nejmíň co mluvit. XD Bude jak Monty Jack za sýrem.
Ne, že bych chtěla Die přirovnávat k sýru.
Akurai: XD XD XD Úplně vidím, jak se mu kroutí bodliny. XD
Tenshi: XDD A letí vzduchem.
Akurai: Joooo. XD XD Jen ho zavětří. XD



Tenshi: Úplně vidím Senu, jak přiběhne do práce: Tak co, kdy odjíždíte? *Pohled na hodinky.*
Akurai:  Zabije ho, ti říkám. XD
Tenshi: Takový to a kde máš kufry? Proč je Boo v práci? XD
Kamijo za zády: Cože?
Sena: Hm? Nic nic.
Akurai:  Ju: No za 14 dní....možnáaaa.
Tenshi: S: Připravil jsem vám řízky a čaj. *Vytahuje alobal a termosku.* Na a padej!
Akurai:  XD XD A už se nevracej. XD
Tenshi: A mocné prásknutí dveřmi Mihrunisy. XD
Akurai:  A kruci. XD Aby to club vydržel. XD
Tenshi: A pak se otočí a tam ten Kami s otazníky v očích.
Akurai: A bude to profláknuté. XD
Tenshi: A Sena jenom: No už je stejně pozdě... *Hop smlouva do krbu.*






Tenshi: Tomu se říká pořádná blondýna, jen místo prsa trojky má bezva ramena. XD No Reii... hehe. XD
Akurai: Chudák, jak dostane facku, tak je po něm. XD
Tenshi: XD Tvl ta představa. A stejně si troufá být nahoře.
Akurai:  XD Troufá a očividně mu to vychází. XD Asi nemá potřebný pud sebezáchovy. XD Ale taky dobře. XD
Tenshi: Tak Tom Cruise měl taky 160 a chodil s Nicol 180. XD
Akurai: No tak vidíš. XD To je aspoň výzva pro Reie. Poplácat po rameni a koukej, co jsem sbalil. XD Ten si z toho těžkou hlavu dělat nebude. XD
Tenshi: Však je Die luxusní zboží. XD
Akurai: No právě. XD XD A když bude nejhůř, postaví si ho k futrům a přitáhne se. XD XD





Zdroj: google.com, tumbrl.com, vk.com

By

2 komentáře:

  1. Já z vás fakt nemůžu :'DD Tohle je fakt skvělý ty vaše myšlenkové pochody a komentáře :'DD
    Naaaah, ale Kai je fakt zatraceně sexy... a hlavně když je v jednu chvíli samý zářivý úsměv a v druhou se vytasí se svou "Inside Beast" tváří... :33
    Na koučování zajíčků od Uruhy se moc těším :33
    Jak to tak čtu, tak jsem zvědavá, copak bude Boo zač... :DD
    Hm, tohle vypadá, že Rei bude z Dieho tak hotový, až... až bude hotový jen při zmínce jeho jména... no vy prostě víte, jak nalákat :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, se úplně červenám XD Ale tyhle pseudoscénky pod čarou nás teď baví nejvíc XD
      No hele tohle je hodně Inside Beast scéna, ale úplně nám zároveň rval srdce! To jsou ty momenty, kdy bulíš nad vlastní tvorbou a říkáš si Proč to já kačena vůbec píšu? Oo
      Hide: Na to nikdy nedojde!!!! *Hysterický výkřik.* - *Pro jistotu mlčíme. Gackt se pochechtává.*
      Boo? Boo je miláček. To jsou sice všichni, ale nás si nějak omotal XD Ani chudák neví, proč je kolem něj takové zemětřesení.
      Die se tady proti BS může krásně odvázat a omlátit všem o hubu své sebevědomí. A taky, že to udělá! To by nepřežil, aby z něj Rei nebyl hotový jako hotový XD

      Vymazat