24. dubna 2020

Perličky tvorby No. 7




Tenshi: Die to Reita: Shoř
Tady určuje pravidla zásadně Die a je dost panovačný. XD Myslím, že romantický Inoran by z něj umřel v prvních dvou vteřinách.
Akurai: Všimli jsme si. *Pozoruje Reitu, jak zírá a bude nejspíš ještě měsíc.* Ten by zrudl a utekl. XD
Tenshi: Die: Já vám dám Reituki. *Mává Rukimu šátečkem.*
Ruki: *Mračí se na Die a pak vztyčí prostředníček. Pořád si myslí, ze je roztomilejší a má trefnější poznámky.* Sex tape byla skvělý nápad!
Akurai: *Bere si popcorn a čeká jak tohle dopadne.*
Tenshi: Gackt: *Dobře se baví.* Die buď chlap a otoč to ne?
Akurai: Reita:*Zacpe mu pusu.* Nekaž mi to, tohle je moje story.







Akurai: Mladé maso do clubu? XD
Tenshi: Nové služby havajský tanec. XD
Akurai: XD XD XD Nedělní večer mu bude slušet. XD








Tenshi: S čelenkou. XD
Akurai: Slečinka. XD
Tenshi: Úplně. XD Ale hezká. XD
Akurai: Moc hezká, mi tady někdo tlačí do hlavy. XD
Tenshi: XD Uhm, tak bacha, aby neměl v hlavě i hřebíky, až ho bací Ru.
Akurai: Reita: Kdo řekl, že já? *Snaží se to hodit na Hyda.*
Tenshi: Gackt: Jenže Hyde se mě nesnaží vyměnit, vííííš.
Akurai: Reita: Já nechci nikoho vyměnit! Pořád mám míň zářezů, než on. *Rozhlíží se, kdy přijde rána a radši se pokusí zmizet.*
Tenshi: Ru: Ale já z nich nejsem tak hotovej jako ty z něho. -.- *Piluje nehty do špičky.*



Akurai: XD Tetsu: Tady to zase začíná být zajímavé. *Usadí se vedle Toshiyi a oba spokojeně přikyvují.*
Rei: Já už fakt nechci být v žádné story. *Sleduje Rukiho nehty a jde vybírat dárek, který ho zruinuje.*
Tenshi: Ru: *Vrhá po pánech pohled. Mate kliku ze mlčíte a čeká, jestli si Rei myslí, že si to vyžehlí jako u Seny.*
Akurai: Tetsu: Vsázím své auto na to, že mu s tím rozbije hlavu, ať přinese cokoliv. *Otvírá lahev a nabízí sklenku Toshiyovi.*
Totchi: Je to vůbec pitelné? *Ušklíbne se nad sklenkou ale škodolibě se usmívá.* Vsázím svoje auto, že mu to vrazí do...*Další úšklebek.*
Hyde: Všechno se nejlíp řeší sexem. *Prohodí znalecky  a usadí se Gactovi na klín.*
Rei: *Vrací se s brilianty ale když vidí Rukiho výraz, zamíří rovnou do realitky.* Co jsem komu udělal?
Tenshi: Die: Pánové vždycky všechno řeší nejlíp sex. *Přikyvuje na slova Hyda.*
Akurai: Ino: I hezká omluva vyřeší hodně. *Tetsu, Totchi a Kamijo svorně vyprsknou smíchy.*
Totchi: Ve tvém věku tak naivní. *Vydoluje přidušeně.*
Rei: *Vrací se s klíčem a podívá se na Die. Když mu dojde, co řekl a zhroutí se do křesla.* Na tohle fakt nemám. Rezignuji a jdu do celibátu.
Tenshi: Ru: Právě jsi potvrdil, že sex s ním je lepší -.-


Akurai: Rei: Nic takového nikdy neřeknu!!! S každým je to jiný, to vůbec nejde porovnávat přece! *Chystá se na vraždu těch, co to píšou.*
Totchi: Právě sis vykopal hrob.



Tenshi: Bratři v triku fakt, musíme jim dát nějakou společnou. XD
Akurai: Za všechno může čelenka. XD


Tenshi: Tak to bude Ricko štěstím bez sebe, že se hodina ruší. Vůbec si nebude myslet, že je to kvůli noci. XD
Akurai: Je mi to jasné. XD XD XD Trochu ho musíme podusit. XD XD XD Já vím, teď mě zrovna nemá rád. XD XD Ale já to přežiju. XD
Tenshi:  Prej musíš přitvrdit, aby mu opadly koutky. XD
Akurai: Že by se náš milý sensei hodil marod? XD Týden, dva, tři ...XD
Tenshi: =.=
Akurai: Už opadly? XD
Tenshi: Ne, prý se přijde postarat.
Akurai: Ještě bych mohla přidat příkaz, že dovnitř nemají nikoho pouštět, kromě lékaře...Beztak to bude něco nakažlivého. XD XD
Tenshi: Ricko: *Jde si pro Akiho.*
Akurai: Aki: Mě do toho vůbec natahejte, já mám teď lepší hm...radosti na práci. *Staví před dveře celou armádu, protože jestli ještě někdo oddálí jeho večer se Senou, přijde na to, jak se umí vztekat.*




Tenshi: Už vidím, jak si tam někde o dvě patra níž Inoran čte a teď tohle. XD
Akurai: XD XD XD Chudák, po tom nepovedeném večeru, to asi nedá dýl, jak vteřinu. XD
Tenshi: Už i Aki je odvážnějši!
Akurai: Aby je nakonec neslyšel i pan velitel. XD Jo no. XD Ino, styď se! XD
Tenshi: A ještě s klukem. XDDD Pan velitel chystá šampaňské a malé rachejtle a odpálí to v pravý okamžik a zatleská. XD
Akurai: XDXDXD Nakonec se bude asi divit celej palác. XD XD XD XD Tak a mám dost. XD
Tenshi: XDDDD Ti by koukali.
Akurai: Úplně ho vidím, jak se culí. XD Jo no. XD
Tenshi: On jim přeje. XD
Akurai: Myslím, že by tleskal i Hyde. XD Možná i na prsty zapískal. XD A pak se tvářil, že on nic. XD
Tenshi: Gackt: Bravo princi, není nic lepšího, než pořádný orgasmus před spaním!
Akurai: XD XD Pohádka na dobrou noc. XD
Tesnhi: Gackt: A nezapomeňte to udělat i ráno....nejlépe i v noci!
Akurai: XD XD Úplně vidím Toshiyu, jak to komentuje...kdyby neměl svých starostí dost. "Moc brzo...moc pozdě...ale ne, tak ne proboha!!" *Po pěti sekundách vrchol, Toshiya facepalm.*
Tenshi: Jo no a Die rozvalený v peřinách, udělaný už asi po desáté oždibuje keříky vína a směje se.
Akurai: XD XD Přesně. XD
Tenshi: Když já mám představivost, jak tam ten Die leží a přikyvuje, jak by to cele nejradši opravovali. *Pak se Totchi otočí a jenom houkne na Die.* A to je nevidíme, jen slyšíme. *Protočení očima.*
Die: Myslel jsem si, že ta Hydova rajda je mnohem proškolenější.
Akurai: Totchi: To abych pak vyzkoušel tu tvou.*Provokuje ho* Můžeme jim to předvést...znovu.
Tenshi: Die: *Otočí na něj oči a chvíli si ho měří. To má na mysli jeho chráněnce?* Jen když u toho budu... *To určitě nečekal.*
Akurai: Totchi: *Založí si ruce na hrudi a pozvedne obočí.* Tak dobře. Když chceš. Ale pak se nevztekej.*Prohodí s ledovým klidem. Výzva přijata.*
Tenshi: Die: Tseh...*Pohodí vlasy. Klidně mu toho chlapečka naservíruje, ale zasadí se o to, že z nich Toshiya zešílí jeho zásluhou.*
Akurai: Chudák Shin. XD Já nevím, jestli jim ho vůbec dám!! XD





Zdroj: google.com, tumbrl.com, vk.com

By

2 komentáře:

  1. Přiznám se, že u těchto perliček si připadám jak při sledování interview - prostě se nejde nesmát, i když nerozumím souvislostem nebo (zatím) nevím, o co tak úplně go :D (teda kromě reituki a Die x Rei z 18. výročí :D) Těším se, až si dočtu resty :33 No a pak se na perličky mrknu znovu :D
    A musím znovu chválit gify :'D Hlavně ten poslední :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolem Die a Reity se motá většina XD V jádru jde o to, jak si pánové notovali a jak to Ru nějak nedokáže snést XD Ještě to asi párkrát opráší XD No a ten zbytek, to je naše novinka, ale tam si pořád nějaká situace hrozně nabíhá, dřív se nám to nestávalo XD Hlavně, když to pobaví i tak XD

      Vymazat