12. února 2021

Rockeři na drbu - den 1.

 


Téma: Jak dlouho by měl muž vydržet při sexu?


Dnešní vysílání pod taktovkou Kaie, Ju-kena, Reity a  Rukiho.


Odkaz na článek: https://www.prozeny.cz/clanek/jak-dlouho-by-mel-muz-vydrzet-pri-sexu-67387



Kai:
Máme tady zajímavé téma dne. Jak dlouho by měl muž vydržet při sexu?

Ruki: Pubertální smích.

Kai: Tak určitě alespoň tak dlouho jako já.

Rei: Tak podle toho, čím se chlubíš Kai, běž na jinou planetu. Smích

Ruki: Bez komentáře...! Řehní se dál.

Ju-ken: Já bych si ten komentář dal. Snaží se tvářit vážně.

Rei:
Vlastně jsem to splnil, když si tak matně pamatuju. Potěšeně

Ju-ken:
Jen matně? Chudáček.

Ju-ken: Pánové, tady se píše průměrně deset až patnáct minut. Kouká a to nevěřícně. Tohle psala určitě ženská...

Ruki: Podezřívavý pohled na Reitu a Kaie. Co tím chtěl jako říct? Vrátí se k tématu. A to myslí čistou akci? Já někde četl, že to je asi jenom tři až čtyři...

Kai: Usmívá se a raději nic nekomentuje. Můj kamarád tvrdí, že to dokáže dvě hodiny a vůbec si nepřipadá jako idiot.

Ruki
: Smích.

Ruki: Nejmenuje se Reita?

Kai: Výbuch smíchu.

Ju-ken:  Chtěl něco říct, ale směje se taky.

Rei: Hm, já nevím, kdo si neumí uhlídat, co se mu děje v kalhotách. Hlavně, ať to všichni vidí. Rýpne si a snaží se nesmát.

Ruki: Vůbec nepochopí, že se míří na jeho sametové kalhoty. Nechápe, čemu se Kai pořád řehtá. Přeskakuje pohledem mezi všemi.

Kai: Čte a u toho se kucká smíchy. Když nemáte výdrž, věnujte se předehře. Končím s předehrami, ještě by mě podezřívali!

Ruki: Jestli to psala ženská, tak si právě moc nepomohla. Já myslel, že ony chtějí pokud možno jenom nekonečné předehry.

Ju-ken: Afrodiziakální svíčky...? Už jsem slyšel o kameře na nádobíčko, ale tohle ještě ne. Tváří se zaujatě.

Rei: Takže vlastně, když nevydržíš dlouho, je to blbě. Když se obtěžuješ s předehrami, je to vlastně taky špatně, protože nevydržíš dlouho? Výsledek, prostě na to vlítnout a modlit se, že se jeden udrží dost dlouho. Skvělý. Proto nespím s ženskými...Pohled na Rukiho. Skoro. Nevinný úsměv.

Kai: Topí se v lahvi s vodou. Poprskal si kalhoty. Kameře na nádobíčko? To je nějaká gynekologická vložka?

Ruki: Taky nejsem pro předehry. Odmávne to dlaní. V tomhle si s Reiem rozumí. Za tu ženskou ho ale propálí pohledem. Jak chceš... Broukne.

Ruki: Víš, že gynekologická vložka existuje? Rozdávají to tam... Odmítá odpovídat na Kaiovy vyjevené oči, říkající Jak to pro pána víš?

Ju-ken: No nevím, jestli s tím půjdeš na gyndu, ale vážně to je. Výbuch smíchu. Vlastně to vypadá trochu jako kroužek a je to i se zvukem. Jen nevím, jestli z toho nakonec něco bude.

Rei: Nový tři dé film, temná díra. Teď se poprská on. Jak to víš? Zeptá se na to, co chce očividně i Kai... Podívá se na Ju-kena a ten...taky.

Ju-ken: Nové téma, jak se Ruki dostal na gyndu. Ta výdrž už je ohraná sto let, ale tohle je novinka!

Ruki:
Horečně uvažuje nad všemi detaily včetně tekutin a připadá mu to dost nechutné.

Kai: Smíchy brečí, rozvalený na stole a vypadá to, že už nikdy normálně nepromluví.

Ruki: Tváří se jako pokerový hráč. Doprovázel jsem kamarádku, co je na tom divného? Bála se.

Ju-ken: Kaiův smích je nakažlivý.

Rei: A to jsi šel s ní až dovnitř nebo to rozdávají v čekárně? Jen tak pokoj mu nedá a poplácá Kaie po zádech. Jen dýchej, to bude dobrý.

Ju-ken: Jasně, že šel s ní. Dusí se. Jako sestřička by byl k sežrání. Změří si Rukiho pohledem,  pak skočí očima na Kaie. Podívají se na sebe s Reitou a přemýšlí, kde teď narychlo sehnat dva kostýmy.


Ruki: Je přesvědčený o tom, že se nečervená. Baka...! Sleduje ty dva, plačící smíchy a zamyslí se nad kostýmem. Vlastně je to k tématu. Myslím si, že muž vydrží mnohem lépe, když si jeho protějšek vezme provokativní kostým. Co vy na to?

Kai: Proč se díváte na mě? Nahodí ramena zapřísáhlého seme, pokud by tedy vůbec šel s klukem...

Rei: Nejsem si úplně jistý, že to půjde na výdrž na první dobrou, ale rozhodně by to bylo na opakování. Tváří se nevinně a na chvíli zmizí.

Ju-ken: Proč se díváme na tebe? Směje se ještě víc. Dáme si názornou ukázku? Skřípání, zvuk koleček a už je u něj.

Rei: Vrací se s plnýma rukama. Pak se můžeme bavit recenzí. Posadí Rukimu na hlavu bílý čepeček. Tak okey, rozhodně bez předehry. Spokojené mlasknutí.

Kai:
Zběsilé podjetí koleček a následná rána od převržené židle. Dupot a třísknutí dveří.

Ruki: Dlouze zírá na prázdné dveře, kterými utekl Kai. Nejspíš už se nevrátí. A Ju-ken taky ne. Nahmatá prsty čepeček a nahne se k mikrofonu. Tak to je pro dnešek všechno. Napište nám, co si myslíte o předehrách, kamerách na nádobíčko a gynekologických vložkách. Příště si přečteme nejlepší odpovědi. Pac a pusu!


4 komentáře:

  1. Oooo, novinka :33 A vypadá to, že pěkně smíchy nebezpečná :D Hned na začátku takové téma... to jsem zvědavá, co na to pánové :D
    Ruki ještě nic neřekl, a už zabíjí pubertálním smíchem :'D
    Navrhuju, aby Kai předvedl praktickou ukázku! Tak, kdo to bude stopovat?
    Prý běž na jinou planetu :'DD
    No nevím, jestli je Ru takový chudáček :'D Zatím se zdá být dost spokojený :D Že by tu matnou vzpomínku sdílel s Reitou? :D
    "Nejmenuje se Reita?" :'DDD Proč mě ale první napadlo, jestli se nejmenuje Gackt... :'DD
    Oo, takové rýpnutí do Rukiho :D No jo, kdoví, co se tam děje tobě, jen tam máš tu basu :DD Ještě že Rukimu nedošlo :D
    Prý končím s předehrami, ještě by mě podezřívali :'DD
    No jo, Rei, proto spíte spolu :DD "Skoro" :'DD Hm, tak dneska asi místo akce spíš na gauči :'D
    Prý gynekologická vložka, to jsi, Kai, těsně vedle, ne? :'D
    Omg, on se toho Ruki ještě chytil :'DD Ale teda nevím, Ru, k čemu by to zrovna tobě bylo :DD
    Nový 3D film Temná díra :'DDD
    Rozvalený a smíchy brečící Kai na stole je dokonalá představa :'DDD Ale soucítím s ním, taky už mi smíchem tečou slzy :'DD
    Och, Ruki by byl úplně dokonalá sexy sestřička :33 Hmm, dobrá práce Rei, že tys to měl někde schované a jen jsi čekal, kdy ten kostým budeš moct vytáhnout? :D
    Jak ten Kai zdrhl :'DD
    Hm, tak nezapomeňte si hoši nechat zapnutý mikrofon, ať máme živou recenzi na kostým a výdrž :D
    Aaa, holky, omg... já z vás nemůžu :'DD Tohle je geniální :'D Těším se na příští session :'DD Jsem zvědavá, jaké téma pojede :'DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nás tak jednou napadlo a pak nám to skoro měsíc ležělo v šuplíku, tak jsem ráda, jestli se bude líbit XD Sestava je slibná XD Losujeme, takže je to dílo náhody XD
      Ale on takový výtlem někdy doopravdy má XD
      Aby u toho stopování neusnuli XD Nechceme našemu leaderovi nadržovat, alééé... nadržujeme XD
      Vždycky jenom s Reitou a rozhodně nebude tak matná XD
      Gackt? XD Ruki a Gackt? Ru právě odjíždí na dlouhou dovolenou na Měsíci XD
      Jen tam máš tu basu? Baraaaa, to zní všelijak XD
      Jim je jedno, kde spolu spí XD
      Kai vzkazuje, že hodně těsně XD
      Když já mám toho Kaie před očima XD Awww, to nás těší XD
      My už dlouho říkáme, že to chce povídku s kostýmy, ale nějak se k ní nemůžeme dostat XD
      Tyo, vždyť po něm jde Ju XD To je jak Jack Rozparovač XD
      Já myslím, že nechali, o vypínání tam nic nebylo XD
      Děkujeme <3 A další díl je nachystaný <3

      Vymazat
  2. Jee, něco nového. :DD
    Ruki a pubertální smích. HAHAHA!!! Jen si to představit. A ono to jde moc dobře. XDD
    Awww, nechápavý Ruki. :33
    Fíha, jak je možný, že Ru ví, co to je gynekologická vložka a ještě ke všemu, kde se rozdávají? :DD
    Nový tři dé film, temná díra. Tak to mě rozsekalo. On se Rei nezdá, to je furt nic, furt nic a pak z čista jasna řekne nějaký totální hlod. XDDD
    Ano Kai, utíkej najít nějakou postel!!! XDD
    A co se týče toho kostýmu, nějak jsem si vybavila ten obrázek, na kterém jsou letušky a místo svých obličejů mají obličeje našich kluků. Ruki byl zatraceně sexy letuška. :'DD
    Souhlasím s Bara-chan, taky se těším na další půlnoční vysílání! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme kdysi měly vymyšlených hodně projektů, ale... čas nás dohnal. A tisíc rozepsaných povídek XD
      Že jo? XD K němu to jako fakt jde XD
      Já myslím, že Ru trochu mlží a někdo by na něj měl posvítit lampičkou XD
      To jsi trefila přesně. Já mu říkám Mirek Dušín, ale hlody má zabijácké a ne tak nevinné XD
      S tím Kai nemůže veřejně souhlasit, ale myslím, že někde za rohem si to při pohledu na jeho tělo rozmyslí XD
      Já ten obrázek neznááám! Ukázat, ukázat!

      Vymazat