6. ledna 2021

Hiroto - Ogata Hiroto


Jméno: Ogata Hiroto
(緒方寬人)


Datum narození: 4.5. 1985


Místo narození: Nishitokyo, Tokyo, Japan


Zaměření: kytarista, skladatel


Hudební nástroje: kytara


Skupiny: BAQUEPIA, Alice Nine
 


     Narodil se a vyrostl na předměstí Tokya.
     Jeho rodiče vlastní salón krásy.
     Má o deset let staršího bratra.
     Kvůli hudební kariéře nedokončil střední školu, opustil ji už jako člen Alice Nine. Jednou slyšel svého učitele, jak říká, že mu na jeho studentech vůbec nezáleží a to ho velmi zranilo.
     První nástroj, na který hrál, byla akustická kytara.
     Na škole mu zemřel spolužák a kamarád.
     Saga tvrdí, že o panictví přišel ještě před patnáctinami.
     Podle některých rozhovorů to vypadá, že ctí tradiční hodnoty a myslí si, že žena by měla vždy následovat svého muže.
     Umělec, který na něj skutečně udělal dojem a inspiroval ho je Hide. Jeho songy zpívá na karaoke.
     Příliš nemusí čtení mangy a hraní her.
     Je zvyklý vstávat velmi brzy asi tak mezi čtvrtou a pátou ranní, což kolegové milují, když jsou společně na tour.
     Je velmi outdoorově založený a miluje především výlety do hor.
     Miluje Kyoto a často navštěvuje zdejší chrámy.
     Rád medituje.
     Ze spaní prý dělá různé věci, které si ale nikdy nepamatuje.
     Rád běhá delší vzdálenosti, alespoň sedm kilometrů.
     Je talentovaný na sporty, dobře hraje fotbal, jezdí na skateboardu a vždycky vyhraje v bowlingu. Co ale nemiluje je plavání.
     V roce 2009 si pořídil dva měsíce staré štěně Pomeraniana jménem Mogu. Přál by si ještě ještěrku.
     Je zodpovědný za všechen merch při tour.
     Miluje Spidermana.
     V jeho tašce vždycky najdete sůl a pepř.
     Po STYLISH WAVE EXTRA live byl tak nadšený, že nemohl usnout a napsal celý nový song.
     Své kytaře říká Corina.
     Jednou s Torou při koncertě plival na publikum jahodové mléko.
     Při Fans Only Christmas Party daroval kytaru.
     Nesnáší červené shiso = bylinka.
     Nejmilejším jídlem je rýže. Nejraději pije zelený čaj a broskvový džus.
     Rád navštěvuje slavná místa v Japonsku a fotografuje je a sbírá boty. Také miluje cokoliv, co se týká hvězd.
     Jeho nejsilnější a nejslabší stránkou zároveň je, že nedovede lhát, okamžitě červená a cítí se nepříjemně.
     Oblíbení kapely jsou Red Hot Chilly Peppers, Clammbon, a NINE INCH NAILS.
     Vyzvedává nebo vozí Showa na a z vystoupení.
     V kapele udržuje energii.
     Pokaždé, když něco křičí do mikrofonu, bouchne se o něj do zubů.
     Je jediný člen kapely, který používá své pravé jméno.



Zdroj:https://alice-nine.livejournal.com/2171682.html, https://x-tokyoblaque.livejournal.com/1784.html, https://alicenine.fandom.com/wiki/Hiroto


By



4 komentáře:

  1. Ouyeee, další parádní medailonek. Páni, nedokončil střední...😳 No ale taťka říká, že škola je jenom pro blbí.🤣 A já jsem asi blbec největší, když studuju vejšku.🤣🤣
    Když to tak čtu, tak hodně kluků si prožilo nějakou hodně depresivní chvíli v životě. Třeba Reita má rozvedený rodiče a tomuhle zas umřel kámoš ve škole.
    Celkem by mě zajímalo, jaké jsou povinnosti tradiční manželky v Japonsku.🤔
    Teda ale vstávat tak brzo ráno by mě zabilo...
    Hehe, na co asi nosí sůl a pepř v tašce?
    Chudáci fans, co skončili pod jahodovou sprchou.😅
    Hiroto na mě působí hrozně mladě. Jak jen to ti Japonci dělají??😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju <3 Jsem vážně moc ráda, že se ti líbí. Jo, už kvůli Aličkám a podle jejich kariéry to stálo za to! Tak, že taťkovi děkuju, taky nemám jen maturitu XD
      To je pravda, našlo by se tam toho dost a hodně našich miláčků o sobě a svém soukromí ani nemluví, takže ani nevíme. A co takový Ruki, kterého táta rovnou vydědil? To musí být dost těžké.
      No hele... osobně bych jí být nechtěla a jako malou ochutnávku doporučuju knížku Deník japonské manželky od Veroniky Ageiwy.
      To mě taky, já jsem tradiční sova. Mít možnost spát do oběda, tak jdu spát nevim... v ty čtyři, kdy on vstává.
      XD Zajímavá otázka.
      Mohli se pokusit vypadat sexy, ale... XDDD
      Na mě taky. Stále... nevím, jim je vždycky něco mezi patnácti a smrtí XD

      Vymazat
  2. Taťkovi to vyřídím. XDD
    Za tu knížku moc děkuji. Rozhodně si ji přečtu. Teda jestli taky ještě někdy budu mít čas sama pro sebe. Zatím se mi tady ty knížky, co bych si chtěla přečíst jen štosují... :(
    A to, jim je vždycky něco mezi patnácti a smrtí, mě teda vážně rozsekalo. XDD To je hlod! XD
    A ještě jsem zapomněla, jak jsi minule psala, že ti dochází charaktery na medailonky. Co takhle Hakuei z Penicillin. Osobně další členy ani moc neznám, ale on by za to stál. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele to zvládneš, není to dlouhé a snadno čitelné. Navíc tak zajímavé, že to přelouskáš i ve škole na hajzlíku XD Díky XDD Jsem ráda, že můžu pobavit, i když je to v podstatě jenom pravda XD
      To štosování knížek ale chápu, dokonce tvrdošíjně kupuju časopis a už tu mám čísla za minulý rok, ehm...
      Můžu se mu panáčkovi podívat na zoubek, takhle na přání, jen to mám s časem taky nahnuté, neslibuju, že to bude hned, ale zkusím popátrat! <3 A těšíme se na další komenty čehokoliv, kdykoliv, v jakékoliv míře XD
      Děkujeme za přízeň :)

      Vymazat