29. července 2019

Trailer pro RPG povídku - Co se děje pod lavicí - No.1 (Ruki x Reita)





Tak nějak se mi daří Trailery dohánět naše story. Hm, asi bychom si měly pohnout nebo já se trochu zbrzdit. XD No, ono to asi tak horké nebude, ale celkem mě to zjištění potěšilo. XD
Po sto padesáti letech tu máme pair Rei x Ruki a na ty jsem se opravu těšila. Kluci to vlastně celé odstartovali a teď se k nim po pěti měsících vracíme. Taková příjemná nostalgie, to se musí nechat. Tihle dva asi u mě na dlouho zůstanou jako topovka. No nic, už jsem se zase vykecala a raději dál nebudu zdržovat. 

Užijte si páteční večer. ;)



Zdroj: youtube.com

By



1 Bara-chan Bara-chan | Web | 16. června 2019 v 19:40 | Reagovat
Já prostě pořád nemůžu z toho, jak se na sebe dívají a jak jeden na druhého reagují :33 Reituki je prostě jak kouzlo :33
2 Tenshi & Akurai Tenshi & Akurai | Web | 17. června 2019 v 19:13 | Reagovat
U nich je to prostě pořád. Vždycky nějaká ruka na rameni nebo podobné gesta XD Zrovna dneska jsme to s Tenshi řešily, když jsme viděly jeden starý snímek na Insta. XD

Žádné komentáře:

Okomentovat