6. dubna 2022

Ostatní 9

 














4 komentáře:

  1. Za mě jsou tyhle hromadný fotky úplný top. Jsou tam prostě takový víc sví. XD
    Na té 4. fotky odspoda to je Gackt? Jako zajímalo by mě, co to je na těch talířích (vypadá to jak nějaká červená čočka) a co s tím pak dělal. XD Pochybuju, že to všechno snědl.
    A nebo ten Miyavi hned pod tím... úplně vidím, jak je to na nějaké sešlosti a on tomu druhému říká: "that bitch...". Vypadá tam jak super nerd. :D
    Ta pátá fotka mě taky dost zaujala. Zaprvé by mě zajímalo, z čeho to je asi focené, že jich tam je tolik. Zadruhé mi je docela líto, že už to tolik kluci nedělají. Mám teď pocit, že je to celé nějak hodně individuální, a že se teď vůbec nescházejí. A za třetí má Aoi boží vlasy. Já prostě nechápu, jak to ten chlap dělá, že vypadá cool i bez makeupu a s rouškou. XD A ano, Uruhy jsem si taky všimla. Aby mu to nebylo líto. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, člověk nahlédne pod pokličku, jak se baví v zákulisí, jak tráví svoje volno mezi ostatními, ja na něm vypadají... <3
      To je Gackt a v pozadí sedí Shinya. Má to být u Gackta doma. Mě to přijde jako obří tatarák a vůbec se mi to nelíbí XD Měl tam nějakou velkou sešlost :) Zajímalo by mě, jestli jim vařil osobně XD
      Ten druhý je Aki ze SID, známá postavička. Společně to musí být hrozná pařící zvířata XD
      To je nějaké oficiální sektání všech kytaristů, možná té dané nahrávací společnosti. Nebo prostě té hlavní v-kei scény té doby. Hakuei se v poslední době snaží v-kei scénu obnovit a trochu ty lidi propojit mezi sebou jako dřív, tak snad bude úspěšný <3
      Aoi to prostě nepotřebuje, on má své vlastní rysy hrozně výrazné i bez toho všeho a krásné ty vlasy <3 No jsem z něj hotová prostě XD

      Vymazat