5. prosince 2021

Kai 8

 













2 komentáře:

  1. Aww si pamatuju, jak jsem je začala sledovat a četla jsem interview o tom, jak se Kai stal leaderem... a když jsem na něj koukala, jaký je to ťunťa a ostatní ho šikanují (hlavně Rei :'D), ani se mi nechtělo věřit a říkala jsem si, jestli mu to neudělali spíš za trest :'D Ale je vidět, že je na svém místě a svědčí mu to leaderování :33 (A k tomu má spoustu zbraní, kdyby někdo moc odmlouval, sladkými kukuči a úsměvy počínaje, bičem konče :'DD)
    Aww :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli jsem četla to samé nebo to pak někde třeba opakovaně rozebírali, ale taky si na něco takového vzpomínám. Člověku naskočí všechny ty historky o tom, co si o něm mysleli, když se viděli poprvé nebo přesně, jak říkáš, ale já v Kaiovi pořád vidím dvě tváře, mladší a starší a hodně se to promítá i do našich povídek. No přesně XD

      Vymazat