9. listopadu 2021

Aoi 8

 














2 komentáře:

  1. Já mám občas pocit, že někdy jsou ty záběry z tvoření photoshootů vražednější, než samotný photoshoot...
    Ty fotky jsou vážně vražedné :33
    Ale teda ty culíky a pramínky vepředu mu moc slušely :33 I když už pomalu ztrácím naději, že si ty vlásky nechá dorůst... Ale pořád si je může nechat prodloužit, aspoň k nějakému looku :D
    A teda... jsem asi ráda, že se s Reiem a těmi výstřihy takto prostřídali, protože vidět je takhle oba ve stejnou dobu, to by bylo hodně riskantní :33 (I když popravdě, ehm, zrovna tenhle risk bych klidně podstoupila :'D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako ten první gif je pro mě na resuscitaci a pak se mi hrozně líbí ty krepaté vlasy. A obecně jak byl štíhlejší, jak mu víc vystupovala ta čelist. Taky se bojím, že nenechá a při tom mu to tak sluší, starý ještě není a fanynky po tom pláčou všude. No tak to já taky! XD

      Vymazat