1. října 2021

Saga 7




 











2 komentáře:

  1. No teda... Tak nevím jestli je tady nějaký divný světlo nebo za to může ten červený burčák, ale zdá se mi že je teda pěkně sexy. :33
    Teda já vám nevím, ale když si vezmou něco do rtů... (polk) no chápeme se ne? XD
    Ale něco mi řekněte, 10 rozdílů mezi Sagou a Torou. Holky, jak na to tak koukám, říkám si, jestli to nejsou dvojčata. A nebo klony. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já nevím, jak to dělá, ale mě tak přijde taky. Při tom on není klasický prototyp krásy s tím nosem a tak, ale prostě mu to sekne.
      On to dělá rád a jeho rodiče jsou z toho hrozně na nervy XD
      No já ti jich řeknu asi tisíc, protože mě přijdou každý úplně jiný, ale já si dřív zase pletla Showa a Hirota, i když teď to taky nechápu. Některé obličeje si člověk musí prostě nakoukat XD

      Vymazat