6. září 2021

Kai 7

 



















2 komentáře:

  1. Awwh... kde mám vějíř, něco mi říká, že bych si ho měla preventivně nachystat :33
    Prostě zbožňuju ten jeho úsměv :33 A celkově tu radost a optimismus, co z něj vyzařuje :33 A kdo by taky ne, že? :33
    Aw, u Kaie by taky nezaškodilo nějaké to tílečko... :33 (a klidně i bez tílečka, ehm...)
    Se zas uňuňám, když ho vidím křenit se za těma bicíma... Nemůžu z něj, jak to na těch koncertech vyvažuje, jak pere do těch bicích, kolikrát prostě songa u které by člověk čekal nějaký superdrsný výraz (a že on i ty drsné umí :3) a hodně bubeníků by už při takovém výkonu muselo asi i odpadat, ale on se tam směje jak sluníčko a prostě jede :33
    Zraje nám jak víno :33 A jak tak koukám na ty fotky, přece jen jsem pořád ráda, že se vrátil ke hnědé, a snad u ní nějakou dobu vydrží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On asi stačí nadpis, co? XD <3
      Já jsem úplně hotová z té první, to je prostě... nadpozemsky krásný výraz.
      Já myslím, že tu sluníčkovou pověst nemá pro nic za nic, i když se teda umí tvářit, že bych si nedovolila asi ani dýchat.
      Já nevím, že se ti Gaze tak schovávají, jak kdyby netušili, co s námi udělá odhalené zápěstí XD
      Ono to navíc v jeho podání vypadá hrozně jednoduše. Třeba Yyoyo hodně staví na tom, jak do toho mlátí, až umírá, teď ty ach výrazy a Kai se tlemí a coe prostě si tady tak něco bouchám XD
      Jo tak to jsme dvě, já si myslím, že na tu světlou a nedej bože šedou nemá moc obličej. Obecně by se kluci měli vykašlat na světlé čočky, co teď u nich letí. Oni umí být nebezpečně sexy, tak ať zbytečně nezpantátovatí, když je jim jen čtyřicet. V jejich kategorii se stárne tak šedesát plus XD

      Vymazat