4. září 2021

Jiluka 7

 














2 komentáře:

  1. Oni jsou takový ňuňata :33 Já ani nechci věřit, že by jim mělo být kolem třicítky... oni mi fakt připomínají takový ty úplně mladičký začínající kapely :D Hrozně se mi ta jejich hravost líbí a doufám, že jim i zůstane :33 Co se týče hudby, jsou pro mě pořád takoví rozporuplní, ale stejně mě to k nim táhne právě pro tu jejich náturu a protože jde prostě vidět, jak je to baví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to tak taky vůbec nepřipadá, ale zaplať kami za to XD <3 Mě taky hrozně, ale oni i hodně dlouho proráželi. Nevím, jestli je to tím, že v-kei už není tak vidět nebo co prostě, ale konečně jdou pořádně nahoru <3 To já taky, teď streamovali Sena s Rickem, jak staví hrad, má to dvě a půl hodiny, vedle běží komenty a nějaká holčina občas něco přeloží a oni jsou prostě k sežrání a to tam jen něco lepí XD S hubdou to mám podobně, někdy je to už moc uřvaně hard na mě, ale jak co.

      Vymazat