24. července 2021

the GazettE 6

 














4 komentáře:

  1. Hehehe, to jsou skvělé fotky. :D
    Ta druhá by klidně mohla být reklamou na kapky proti alergii s ukázkovým hlubokým nádechem bez následků.
    Ta čtvrtá je taky hezká. Mám pocit, že je to fotka ze zákulisí, protože jsem je někde viděla v takovéto formaci na hlavní fotce. Ale je super, že i takovéto fotky existují.
    Jen si představit trochu červenější Aoiho tváře na té šesté a už mi jiskří pohled. :33
    Představ si, že si chce Ru na té sedmé kýchnout. XD
    Vždycky mě překvapí, jak jsou vlastně drobní, když se k nim na fotku připlete i nějaký Evropan. :3
    no a na té poslední to jsou prostě naši borci. Hlavně Uru se tam tváří fakt vražedně. XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky XD
      Tak to by mě nikdy nenapadlo, ale když jsi to řekla, vypadá to jako naše řepkové pole, co? XD Chudáci, jděte z toho hnusu pryč! XD
      Mě se zase líbí to třetí gifko, Kai tam vypadá jako hrozný boss a má nádherný profil XD
      Jo jo vím, kterou fotku máš na mysli a tohle bral asi někdo jako že neofiko a osobně mám tyhle fotky snad ještě radši, než ty oficiální.
      Aoi je v našich povídkách občas trochu na trojky, takže by si mohl dát říct, co? XD
      Nebo už si možná kýchl a teď je to všude a o vteřinu později ho všichni vezmou těmi kytarami XD Ne, tebe napadají věci, co mě nikdy nenapadly, ale pokračuj, baví mě to XD
      Jo no hlavně Ruki, ale Reita vlastně taky XD Hrozně klame, když si fotí svaly XD
      Uru vražedné pohledy hrozně umí, ale proč, to nechápu XD

      Vymazat
  2. Aaww :33 Spolupráce Uruhy a Kaie na jedničku :33
    Ten Ruki :33 Já ho tak žeru v tomhle cute rozpoložení, že bych i přehlídla Uruhovy trable s oblečením :'D
    Aw :33
    Aoi "jen procházím, nenechte se rušit" :D
    Tenhle photoshoot se mi hrozně líbí :33 A taky se mi líbí nahlížet do pozadí focení a vidět ty fotky v neupravené verzi :)
    Aww, Aoi, nechtěl bys taky ještě někdy ukázat stehýnko? (Já mám dneska nároky, co? Holt jsem pod vlivem... už příliš dlouho na ty chlapáky hledím...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U všech těch schodišť nějak víc vyniká, jak jsou vlastně všichni malí XD
      A Uru tam vypadá, že má hrozný ramena, co?
      Bod pro tebe, já je přehlédla XD
      Kdokoliv by se nechal rušit velice rád, si myslím XD
      Já myslím, že nechtěl XD Když se na něj tak jeden podívá XD Mě by stačilo to bříško <3

      Vymazat