4. července 2021

Ruki 6

 












4 komentáře:

  1. Tak hned na tom prvním gifu mi pěkně zakotvil pohled. No moc pěkně se na to kouká. A když si k tomu ještě představím, jak malý ve skutečnosti je a jak božsky to dokáže rozjet na live, no je to prostě k neuvěření a svým způsobem děsně cute. :3
    No a ta třetí fotka to jen dokazuje. Z ultra rebela kawaii koťátko. Aww :33
    Hmm, zajímalo by mě, jak dlouho má to tetování a jestli si to nechal dělat v nějakém krátkém časovém intervalu. Protože mám dojem, že na starých fotkách to ještě nemá. (myslím :'D)
    A jo, tu pátou fotku totálně žeru!
    Ruki prý sbírá klobouky, mohl by je nosit častěji. Podle mě mu celkem sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó jeden by si uměl představit, co s tím krčkem pěkného udělá a k tomu ty jeho neskutečné rty. Mě se líbí i ten další gif, kde se tváří ve smyslu Hm, fajn, jak chceš. Tohle udělat na mě, tak se stěhuju do atomového krytu.
      On je roztomilý, ať chce nebo ne, k němu ta výška hrozně jde. Celkově k jeho stylu. Vůbec si ho neumím představit o dvacet čísel vyššího a se svaly.
      To je pravda <3
      Na starých to nemá a pak je občas vidět, jak mu to přibývá, dokud tu pacičku nemá už barevnou úplně celou. Já tyhle časové horizonty moc neovládám, to by věděla asi Bara-chan, kdy přesně si to nechal udělat. Vím jen, že si část nechával překreslovat.
      Já jí mám taky hrozně ráda <3
      Taky si myslím, že mu sluší a to nemůže říct každý.

      Vymazat
  2. Ach ta jeho gesta :33 A ksichtíky :D :33
    Hrozně moc u něj oceňuju, jak začal fotit NDNU věci na sobě a tak prostě přirozeně, bez makeupu... :33 A vždycky z něj odpadávám :33
    Od té doby, co tahle fotka koluje internetem, si vařím hlavu, odkud se ten záběr vzal... Ale jsem hrozně ráda, že se na net dostal a vidíme další kus Rukiho tetování :33 A každý kousek odhalené kůže se samozřejmě taky počítá :D :33
    Aww :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věčné téma <3
      Jo tak to se mi taky strašně líbí. Jednak se prostě nebojí proagovat, co je jeho a jednak mu to hrozně sluší takovému, jaký je.
      To nevím, ale v pozadí je koš XDDD

      Vymazat