8. ledna 2021

Tréninková tyranie - část 6.


 

Jak na Nový rok, tak po celý rok se říká a já se bavím rozepisováním dalšího dílu Tyranie. Je to už dlouho, kdy jsem psala první, ale postav stále přibývá a já musím nutně reagovat na naše kousky. Ne, jen ty kousky. *Zpraží Hyda posledhm a ignoruje zvědavé nakukování Sagy.* No jo, pánové si očividně padli do noty. Tohle zas bude těžký, když mi zrovna tihle dva budou koukat přes rameno. Mám tu pár novinek a taky jednoho, který se nám do povídek zatím nedostal, kdežto do Mánie ano a byla by škoda ho nechat ležet ladem. Nemám pravdu? *Nadšeně přikyvování a kapesníčky po ruce.* Ne, nechci vědět na co je mají. *Facepalm.*

Tak jo, jedem na to a začneme naší novou hvězdičkou, která potrápila nejen mě ale i Tenshi při hledání avu.

Fotek dohromady pět a přikláním se ke kategorii Tyranie stranou. Teda ta tréninková samozřejmě. Aqui rozhodně neoplývá přehnaným svalstvem a je to spíš taková věčně ublížená princeznička.*Komentář Toshiyi, že ublížená by teprve mohla být, nevnímá.*No jistě a pak už ho nenajdeme vůbec. Zalez, tygře. *Dotčený pohled Tory.* Už jsou tu všichni, no výborně. Ale zpátky k Aquimu. Co se týče tyranie moc nezaboduje, ale co si budeme, nějaké křehčí polovičky na zachraňování mít musíme. Polovičky jako osobnosti, okey? Na co zas nemyslíte?! *Nevinné pohled pánů za sebou radši nevnímá a rozhodně jim je nežere.*


Za mě palec nahoru a ano, nejsem vůbec objektivní.




Tohle je postavička, kterou tajně obdivujeme, ale zatím se nám do žádné povídky nedostala. No jo, když je toho tolik a my se nemůžeme odtrhnout ani od jedné. Při prvním pohledu na Heatha si řeknu, hele, tam fakt nic moc není, ale chyba lávky. Je toho tam a dost. Jakmile zatne…*Pouští větrák i v zimě.* Jeden by přestal i topit. Chlapec mě rozhodně vyvedl z míry a to jsem toho viděla už hodně. *Hyde se dušuje, že ještě viděl moc málo.* Zrovna ten má do toho co mluvit, jeho výčet je nekonečný. Jakmile se odseknu od Heatových paží, což mi asi chvíli potrvá, začala bych obdivovat jiné partie. U těch předních už jsem byla a taky to stojí za to a k těm zadním…To je zase malinko jiná kapitola, ale slibuju, že to nebude trvat dlouho.

Heath začíná šplhat v žebříčku hodně vysoko a zdatně dýchá na záda prvním příčkám.*Toshiya si pohrdavě odfrkne.*




Hodně čerstvá novinka, se kterou s posledních pár dní bavíme a ne moc tiše obdivujeme. Chlapec je ještě hodně neokoukaný a je ideálním materiálem na slintání. Po medailonku Tenshi už víme, že se věnuje hodně běhání a meditace. A ono je to znát. Vypadá sice roztomile, ale když se jeden zaměří na svalstvo….Nic přehnaného, přesto vám spolehlivě vyběhne krevní tlak. Fotka ze sprchy…Jdu si ji dát taky, ale hodně studenou. Nedávno jsme polemizovaly, jak moc je podobný Hydovi a při některých fotkách opravdu hodně.*Hyde se tváří pyšně.* No jo, jen abys nám něco netajil, že jo? *Mizí z dohledu.* Jak jinak. 


Tenhle objev je něco pro naše obsese a závislosti a já můžu slíbit, že povídka s ním není daleko a dost k tomu, že nám vyšachoval některé obsazené. No jo, cesta nahoru může být hodně rychlá.




Tahle osůbka pro mě žádnou novinkou není, ale rozhodně jde o novou dokonalou, nestydící se závislost. Jeden by na něj koukal hodiny a hodin a jakmile přijde na svlékání a odhalené kousíčky…*Odchází pod ledovou vodu a už se asi nevrátí.* J je osoba, která vás často nezaujme na první dobrou. Tedy u mě to tak bylo, ale když se jeden kouká o chvilku déle a doluje fotky…No páni. Vyběhne na stage do půl těla, pak přijde ještě orosená kůže a…*Nechává se ovívat několika vějíři.* Fajn, zkusím se malinko soustředit, ale bude to hodně těžké. Pán je chlap se vším všudy, rozhodně samčí element, nad kterým si s radostí zaslintám a věřím, že nejsem sama. Ono je dost nad čím. *Tváří se, že o basu ale vůbec ale vůbec nejde, za doprovodu několika poznámek, že hrozně kecá.* J k tomu má ještě něco navíc a to jsou tetování a tím stoupá…Ne pánové, tohle mě se stát nemůže. Myslela jsem na žebříčku, co se děje u vás v kalhotách to vědět nechci.

Kochejte se, já jdu lovit další fotky, poslední dny nedělám nic jiného. Diví se mi někdo? XD



Tohle bude spíš další povídání o princeznách. Tedy spíš královnách. *Opatrně se ohlíží, kdo ji všechno slyší.* Vypadá to spíš, že ohledně svalů, kde nic tu nic. Jenže Mana nás rozhodně odrovná spíš nožkami a stehny rozhodně. Uruhova zdatná konkurence. To popřít nemůžeme. *Nechává se dobrovolně mlátit fénem.* Má samozřejmě spoustu jiných předností, ale jsme tu hlavně kvůli těm fyzickým. K našemu štěstí a nejspíš i štěstí všech okolo, nám ty nožky rád ukáže a jeden by se z nich klidně zbláznil a nepotřebuje na to žádnou zvláštní úchylku. Jeden mlsný Tygr by mohl vyprávět, vlastně ještě dva k němu…No nic, tady ten výčet taky začíná být zajímavý. *Decentní odkašlání a vážně se snaží nečervenat.* On prostě mávne packou a všichni se z něj můžeme…Ne, tohle nevyjde po dvaadvacáté hodině, takže si peprnější výrazy odpustím.

Mana-sama, těch krásných nožek rozhodně víc. My je budeme s nadšením obdivovat a klanět se. *Totchiho, jak kdo, na sebe nenechá dlouho čekat.*





Hm, co k němu říct. Ze začátku mi přišel malinko…Ne, já vážně nechci být zlá, ale ten provokatér mu prostě kouká z očí a to mi nikdo nevymluví. Možná malinko nosánek nahoru, ale to je taky možná jen můj pocit. Ono to má tady něco k dobru a očividně se nestydí shodit hadry. Jen tak dál. *Vyrábí transparent.* Tady to sice taky není úplně o přehnaném svalovém obdaření, ale postavičku rozhodně má k pokoukání.  O obdaření v jiných partiích si budeme povídat později, žádné předbíhání. *Tváří se nekompromisně a tahá před sebe Toshiyu, aby to zkrotil.* Saga rozhodně ví, jak zaujmout a čím víc s ním hraji, tím víc mě baví. Když k tomu připočítám provokativní oblíznutí basy… Smrt za tři, dva…K jedné se nemám šanci dostat.


Za mě dost a dost koukacího materiálu, o gifkách ani nemluvím. Tohle taky není reálné zchladit.




Tora  je pro mě jedno velká aaaw. Může říkat, kdo chce , co chce. Že je moc velký (hm, představivost je na plné obrátky.) Že je jiný, že je co kde a kde co a mě je to upřímně jedno. Vypadat jen o malinko jinak, už to není ono. Tora je pro jeden dokonalý, moc moc koukatelný balíček, kterému vůbec nic nechybí, ať už jde o tvář a oči, tak i o tělo, které si ještě tak hezky vyzdobil. Jsem ráda, že existují fotky, kde si tohle všechno můžeme prohlédnout a klidně by jich mohlo být milion, ale asi bych zapomněla na to, že mám vůbec jíst, dýchat a myslet. Jak jsem mu dlouho nemohla přijít na chuť, tak jsem úplně propadla a nakonec se prostě zamilovala.*Toshiya se uráží.* Představa se schovat v podobné náruči…Aaa pánům, kteří to mají za sebou jen ne moc tiše závidím a budu ještě dlouho.*Toshiya mě nenávidí.*

Tady nejsem objektivní ale vůbec. Snad mi to prominete a přežijete takový menší naprosto zaujatý komentář. XD Btw. Měla bych hledat gif, kde je toho vidět mnohem víc, ale přiznám si, že tohle je pro mě sakra sexy a nemusí být vidět v podstatě nic. 



Tak jo, je tu zase konec a pro tuhle chvíli mám v tyranii vyčerpáno. Nechci přímo slibovat kdy, vzhledem k časovým možnostem, ale chystám se i na další díl Obsese, protože tam je zase co zkoumat. 

Díky za i tu nejmenší pozornost a brzo se uvidíme. 


Zdroj: google.com, giphy.com, youtube.com, pinterest. com, twitter.com, tumbrl.com


By




4 komentáře:

  1. Páni to je dobrý článek. je fakt, že většinu z nich neznám. Třeba ten J... Kdo to vůbec je? :DD Ale jsem ráda, že mi to vždycky trochu prohloubí obzory a můj zájem se tím ještě víc zintenzivní. Se divím, že to ještě vůbec jde. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aku děkuje XD Tenshi doporučuje i starší kousky, je v nich nad čím slintat. J je člen kapely Luna Sea, basák - na ty je Aku speciálně zatížená. Vždycky, když jí někdo padne do oka, později zjistíme, že je to basák. Je to nějaké podezřelé, ale je to tak XD Jsme rády, že tě můžeme kazit a uvrhnout ještě hlouběji do tohoto dokonalého pekla, které samy tolik milujeme. Prostřednictvím tohoto článku musím poděkovat za mánii Hakueiem a migrénu z nevyspání při vyhledávání informací o něm XD

      Vymazat
  2. Já věděla, že pátým dílem to neskončí! :33 *tetelí se radostí* Aww, vějíř do ruky, sklenici ledu do druhé a snad to přežiju :D :33

    Hmmm, copak to tu máme za masíčko? Toho neznám… nebo možná jo, ale nevím, že je to on :‘D Vypadá hezky, ale opravdu nehezky se na tom google schovává…
    A jinak souhlasím, křehotinky (i jejich křehké polovičky… ehm) jsou taky potřeba :33 Troška různorodosti neuškodí :33

    Heath se nezdá :33 Opravdu ne :33 A jestli někdy přestanu zírat na tu jeho fotku, tak k tomu možná napíšu i víc… No, ok, tak ještě překonat ten gif… *utírá si slinu*
    Ehm, tak nic, někdy příště, třeba u zadních partií, kterých už se nemůžu dočkat :33

    Jojo, Hiroto, jedna z mých dávnějších závislostí :33 (Aw, tenhle photoshoot se vážně povedl a nejen Hirotovi :33) On se nezdá, takové roztomilé kukuče hází, tváří se jak zlatíčko, ale schovává se tam toho mnohem víc :33
    Aww, díky za připomenutí mé dávné obsese Aličkami :33 No, nejen připomenutí, myslím, že bude brzo zpátky, akorát se trochu obrátí poměr mezi obdivem pánů a jejich tvorby :D :33

    Já se ti vůbec nedivím :33 Na J se nedá dívat, na J se prostě zírá s otevřenou slintající pusou :D :33 (Mimochodem koukám, že máme stejné „postižení“ na ty basáky, i když u mě ještě rozšířené na bubeníky…) Aww, jsem si nepomohla a musela se vrátit i k obsesi pozadí, protože od něj se vážně nedá jen tak odtrhnout :33 Vůbec se ti nedivím, že máš potřebu neustále hledat další a další fotky :33

    Musím se přiznat, že jsem k Mana-sama nikdy nijak zvlášť nepřilnula, i když jako k osobnosti k němu respekt mám… Ale pěkné nožky má, to rozhodně! :33 Nedivím se všem tygrům, kteří po nich (a po dalších jeho přednostech i zadnostech) pasou :33

    Jojo, Saga… *nostalgicky vzpomíná na ponocování a hrabání se jeho fotkami* Normálně ve mně probouzíte staré závislosti :D :33 Ale ráda se znovu pokochám :33 Aww, je pravda, že není žádná hora svalů, ale tvarovaný je hezky :33 A je dobře, že se to nestydí ukázat… (no, snad se nestydí i dnes, měla bych je zase začít víc sledovat :33)
    A navíc je to basák! :‘D Ať už se ti na začátku zdál jakýkoli, nedá se mu nepropadnout! :D

    Tora je sympaťák :33 Mně se na něm ta jinakost hrozně líbí, přesně jak píšeš – kdyby bylo něco trochu jinak, už by to nebylo ono :33 A navrch umí být i dost sexy :33 Hm, já myslím, že zaujaté to není ani trochu :33

    Aww, už se nemůžu dočkat dalšího dílu a taky další obsese! :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sklenici ledu v tomto počasí? Tomu už se říká vliv XD
      To je takové mladé masénko z takových těch no name kapelek, co ti všichni přijdou stejní, přemalování a obecně to nové V-kei moc nemusíme, ale občas se zablýská na lepší časy, tak snad nám chlapec nezapadá prachem a neskončí mimo hudební branži, byla by to škoda. U Jiluky jsme měly docela nos, tak třeba to klapne i tady XD
      Yoshiki jednou o Heathovi řekl, že tichá voda břehy mele a myslím si, že věděl, o čem mluví. Už asi tisíc let si říkáme, že bychom ho měly někam zařadit, určitě by překvapil XD Pan decentní úsměv Není mě vidět a pak... XD
      To máš pravdu, nejen jemu XD Já si myslím, že někde uvnitř to bude docela tornádo, i když obecně i v rozhovorech působí velmi vyzrále a dost vážně. My to z něj vydolujeme, neboj se XD Musím říct, že jeho si všimla spíš Aku, já jsem si trošičku zvykala, ale víš jak to je... Nejdřív nechceš a pak už není cesta zpět. Mwahaha my rády oprašujeme staré závislosti XD
      XDDD To jsi vystihla naprosto přesně, na něj se doslova zírá a mě se ti líbí i ten jeho nos. To je další adept na takovou tu jinakou krásu a já to mám hrozně ráda XD Ti bubenící se tak přirozeně přelévají - Aku má Shina, Zye, já zase Yoshikiho nebo Kaie, ale ty basáky mi vyzobala skoro všechny XD No nekecej XD Ale to máme vééélkou radost XD
      Další... to přijde holky, to přijde XD Dejte mu šanci je to nesmírně zajímavá osobnost XD Tvl mít v padesáti nebo kolik mu je nohy jako má on... to jsem neměla snad ani v patnácti. Teď si je nedávno někde fotil, to prostě není fér! Já myslím, že velkou Manovou předností je i fakt, že když se urve ze řetězu, nastane peklo a někteří pánové po tom doslova prahnou XD
      Aaaaa Saga obsese XD Ale jako já jí mám taky! On je prostě zvláštně sympatický, děsně sexy. Takový bohémský floutek od vedle, ani mě neštve, že spí ve třiceti u maminky. Saga může. Saga může úplně všechno XD Ono není zase tolik co sledovat, já tady doluju nějaká live a sahá to k roku 2011 Xx No tak kluci, nenechte se zastínit.
      Tora se zas hned nelíbil Aku a mě dávno, ale pak to přeskočilo a no jéje, Tory máme najednou plný dům XD On je hodně svojský, i v tom jak a o čem mluví, ale prostě awww. Je to teda takový adept na bručouna hned po Aoim, ale zároveň dovede všechny vytrollit a když se usměje, tak jdeš okamžitě do kolen. To je prostě úplně Pojď sem ty tygře, ať ti pomačkám tlapičky a reakce by možná byla jako od skutečného tygra, ale ty by člověk taky pořád muchloval bez obav o život XD
      Další díl... musíme posbírat další závislosti XD Ale takové předky by měly být XD A co teprve ty kérky! XD

      Vymazat