24. prosince 2020

Jiluka 4

 














2 komentáře:

  1. Pánové z Jiluky umí být opravdu okouzlující :33 A jsou mi čím dál sympatičtější, jak tak na ně koukám, a taky jak tak čtu vaše povídky :33 Ty charaktery ve výročí mi k nim prostě sedí :33
    A na té druhé fotce, to je vážně Boo-chan?! Ani bych ho tam nepoznala :33
    Aw a jak ten Sena pořád ukazuje stehýnka a bříško :33 Hmm, tak to má být :33
    Moc jim to klukům sluší :33
    Och a ten Boogieho postoj na třetí odspoda… Hmm, hm… :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je nějak zbožňuju všechny čtyři, oni jsou prostě takoví... přijde mi, že si na nic neghrají, jsou přirozeně vtipní a tak XD A hezcí samozřejmě XD
      Oh, moc děkujeme <3
      Je no a to je taková vražedná fotka vzhledem k těm jeho kalhotám XD
      Sena toho ukáže docela dost a my jsme za to rády, konečně někdo, kdo se toho nebojí XD
      Takový basácký, co? Totchi by ho pochválil, i když já mám ráda tu jeho křehoučkou image XD

      Vymazat