7. září 2020

Perličky tvorby No.9




Tenshi: Prostě neuniknu. XD
Aoi: *Velmi zlý pohled.*
Aku: XD XD Nemáš šanci. XD XD Se divím, že to ještě zkoušíš. XD V zajetí Aoiho. XD
Tenshi: XDDD Horor?
Aoi: *Protahuje mezi prsty strunu od kytary.*




(Sorry, daddy. I'm bad son.)

Aku: Aaaaw  Jak ho brání!
Tenshi: Jo =.= Aki nebude sedět v koutě. XDDD
Aku: XD XD XD Tak mám dost, jen ta představa...XD A pak zvedačka, tvl! XD
Tenshi: XDDD No tvl.
Aku: Tady takové vážné téma  a my...!!!
Tenshi: XD Aki s melounama. XDDD




Tenshi: Začínám ho podezřívat, že je mu jedno s kým.
Aku: Uhm...tak co nezkusí...Jak to má pak hodnotit? XD
Hyde: Není to jedno ale musí se mi líbit.
Tenshi: Tobě se líbí všechno. XX
Mana: *Dotčený pohled.*
Tenshi: A bacha nový hráč na scéně a něco mi říká, že o velikosti Yoshikiho a Gackta.
Gackt: *Velmi, ale velmi zlý pohled na Manu.* Drž se dál nebo ti zlomím nehet.
Mana: *Okázale zvedne bradu a bouchne rozloženým vějířem o dlaň, až se složí. Je to jasná výhrůžka.*
Hyde: *Tváří se nadmíru spokojeně a už si na netu vybírá trůn.*
Yoshi: *Vytáhne Hydovi počítac z proudu. Jediný trůn široko daleko je jeho.*
Hyde: *Nenechá se vyvést z míry a listuje katalogy. Yoshiho katalogy.*
Yoshi: *Sebere Manovi vějíř a urychleně se ovívá, zatímco se ohlíží přes rameno, kdo ho zachrání, než omdlí.*
Mana: *Naklání se přes Hydovo rameno a zapichuje prst do takového, co by se mu taky líbil.*
Hyde: Ju je na svačině...*Prohodí jen tak mimochodem.* A Zyean na pohovce s Aoim a je tam dost chlupato. *Ohlédne se na Manu a párkrát přikývne.* Jo jo ten je skvělý...Možná ta opěrka by mohla být trochu větší.
Gackt: Přece nevyměníš sukni za Magnum.
Mana: *Všeříkající pohled o tom, co on ví, co se skrývá pod sukněmi.*
Gackt: Tohle je moc i na mě.
Hyde: *Rozvalí se na židli a nahodí svůdný úsměv.* Já nechci nic měnit. *Plácnutí s ďáblíkem na jeho rameni.*
Mana: *Sedí na opěrce Hydovy židle a vypadá spokojeně.*
Hyde: Někdo si přece musí troufnout na takové formáty. Z ostatních jsem služebně nejstarší a je potřeba sbírat cenné zkušenosti a předávat mladším generacím. *Odůvodní si to a nenápadně nahlíží pod sukni. Pod to snad ještě nekoukal.*
Mana: *Plácne Hyda hraně přes ruku, ale zároveň ho sleduje, jak se bude tvářit na odhalené koleno. Mírně pootevře rty.*
Sena: *Vyprskne smíchy.* Služebně nejstarší... Ty můj chudáčku, pojď sem! *Našpulí na něj rty.*
Hyde: Ono je to lepší jak kalhoty, snadnější přístup.*Rozpouští se nad novým objevem a nenechá se odradit.* Vypadám jako ty ale mám za sebou tolik. Až mě doženeš na chudáčky ani nepomyslíš. *Pozvedne hrdě bradu a pozve ho gestem ukazováčku, ať jde taky objevovat.*
Sena: *Oni ho tam doopravdy vezmou? Může se podívat pod sukni Many? Blýskne po ostatních pohledem třídního jedničkáře a běží k nim.*



 



Aku: No jo, tak bude zase trpět Uru. XD Chudáček můj. XD
Tenshi: XD Dyť by se na Die vyprdl, kdyby to bylo naopak. XD XD
Aku: No počkej, počkej...To vůbec! XD XD To spíš Die se vyprdne na něj! XD
Die: Jak jste na to přišli?
Uruha: Přesně proto. *Protáčí očima.* Proč zase já? *Vražedný pohled na Aku.*
Die: *Odmítá jakékoliv Rp bez peněz a vyhrožuje vytrháním vlasů.*
Die: Vždycky se zachraňuje dáma v nesnázích a to jsi ty.



Aku: Kdo by odolal, tohle Die neumí. Rozhodnuto! XD
Tenshi: Právě. XD
Die: Koupím ti klíčenku.
Uruha: S klíčemi od auta? Ideálně...*Listuje katalogy.*
Tenshi: To je hajzl co? XD
Aku: Stejně ho milujeme. XD Čím větší hajzl tím líp.
Die: Sbíráš angličáky?
Uruha: Jo ale jen v poměru 1:1. *Odzbrojující úsměv.*
Die: Oukej, získal sis mě.
Hide: Další. -.- *Naznačuje podříznuti a Ruki tleská.*
Uruha: Ty víš, že jsi můj sen...*Zamává Hidemu konečky prstů.*
Die: Spi sladce! *Mává s Uruhou. Následuje rvačka s cenzurou.*
*Ru a Totchi si s popcornem sedají do první řady.*
*Reita jde do útoku. Uru sedá k popcornu a co chvíli si zakrývá oči. Shinya mává Taijiho spodkami jako vlajkou míru a snaží se, aby přestali.*

Totchi: Čumáček dostane do čumáku. *Spokojeně.*
Taiji: *Pobaveně si zakládá ruce na prsou a rozhlíží se, co na to ostatní. Nejlepší máš se nefixovat.
Totchi: *Vražedný pohled na Taijiho.*
Taiji: To jako že jsem tvůj nejvíc?
Totchi: Ty taky...*Majetnicky.*
Taiji: Ahaaaa. *Rozesměje se a je vidět, že to má všechno pořád dost na háku.*
Tenshi: Máme pana nejvíc nepolapitelného?
Totchi: Tebe ten smích přejde. *Bafne ho za košili a táhne pryč.*
Aku: Kterého teď myslíš? XD
Hyde: Samozřejmě, že mě.
Tenshi: Myslela jsem Taie, co vás má všechny někde. XD
*J-rockeři se urazí.*
*Kromě Hyda.*
Aku: XD XD Já vím ale Hyde na to má jiný názor. XD Znáš ho. XD



Žádné komentáře:

Okomentovat