8. září 2020

Jiluka 3











2 komentáře:

  1. Hrozně se mi líbí ty Senovy kraťásky se sukýnkou :D Ale teda Boo bez culíčku je trošku nezvyk, jsem na to koukala s hlavou přilepenou k monitoru :D Ale sluší mu to i tak :33
    Aw a v těch zástěrkách a teď za nima to jejich logo :DD
    Hmm :33 Je od Seny hezké, že ukazuje i celou nožku, nejen kousek v podvazcích :D Hezky se na to kouká :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, mě taky a obecně mu kraťásky sluší :) Největší šoky člověk má, když zjistí, že to pako Boo ty vlasy najednou nemá. Naštěstí to asi byla paruka nebo co. Je mi jasný, že tohle má asi prodloužený nebo navázaný, ale stejně, na krátko nééé.
      Kluci milují cosplay a mě ani nedošlo, jak to s tím logem vypadá XD Pořád dokola žasnu nad tím, jak krásné to jsou holky XD
      Takže Uru padej se inspirovat. Myslím, že to trumfneš jedině oběma XD Možná i bez prádla XD

      Vymazat