6. května 2020

Obsese jménem pozadí - Část 4.


Je to už dlouho, kdy jsem začala chystat další díl obsese. Tento úvod píšu už asi po páté, protože s každým týdnem přestal být aktuální. Výlevy, jak je venku zima a díky tomuto nám bude zase horko, už se sem prostě nehodí a tak jsem přepisovala a přepisovala. XD Teď nám květen vběhl do dveří, situace nás nutí sedět doma na zadku, a tak je nejlepší chvíle, se na nějaké ty zadky podívat pořádně zblízka. Nařizuji zapnout klimatizace a větřáky, protože rtuť teploměru bude rozhodně stoupat. Připraveni? A jde se na to vůbec připravit? XD



A začínáme pěkně zostra. Tedy, zostra v plachém stylu. XD Ovšem o nic méně dráždivé, tohle pozadí určitě nebude. K zadku jsme dospěli u konečků černého hedvábí, kterým se Boo pyšnil. Chlapec nás dost vyvedl z míry, když se objevil s krátkým sestřihem a ještě přidal kuřecí žlutou. K naší velké úlevě, se vlásky zase objevily zpátky a my si můžeme utřít pot a oddechnout.  Ale…To nic nemění na faktu, že jeho postavička, obzvlášť již zmiňované partie, rozhodně stojí za pozornost. Zadeček tak akorát, často velmi dobře schovaný. (Pokud nemáte pracky jako medvěd, že Ju? XD) Když na to tak koukám, tak se ani nedivím, že pánům v našich story hezky motá hlavičky. Hodí okem (Obrazně, samozřejmě. XD) a všichni se můžou zbláznit a snášejí modré z nebe. No, jak jen to děláš? XD

Poznámka na závěr. Rozhodně ukázat víc! A po nedávné fotce v upnutých kalhotách skandujeme ještě víc!











Kluci z Jiluky jsou pro nás taky pořád ještě hodně noví. Seznamujeme se s nimi, koukáme jim na zoubky (Na zadky taky!) a snažíme se vydolovat všechno možné. Je toho málo, hrozně málo ale naštěstí strýček google má nějaký ten materiál a je alespoň, na co koukat. Když už není k dispozici ani věk. Rickouš, ten mě dostal pod vedením Tenshi v povídce navázané na Co se děje na zkoušce. První to měla být jen mini story, aby byl jasný osud i vedlejších postav a nakonec se nám z toho stalo, pod vedením kluků z Jiluky rozsáhlejší dílko. Kdo by taky odolal, když přijde Ricko, který je se vším hned hotový (Tedy až na onu věc, tam mu to chvíli trvá, naštěstí.), vytasí své pozadí a my můžeme klidně zešílet. Pán se rozhodně povedl a jeho zadek…*Vrátí se za dvě hodiny.* Dobře, můžeme pokračovat.

Ani tady si neodpustím poznámku. Chceme víc a víc fotek z lepších úhlů a slibujeme, že tě obsadíme znovu a zas. XD (Úkol splněn, tak kde jsou ty zadky??)











Shin-chan, tady mi to oslovení prostě jinak nejde přes pusu. (No dobře, ani přes prsty. Nebuďte detailisti!) Andílek jen na pohled, jinak si osobně myslím, že ty růžky tam prostě někde jsou. Pečlivě schované ale ty oči, to neukecá! XD Ale kvůli očím tu dneska nejsme. Trošičku smůla, že po většinu času sedí za bicími. Tak by neuškodilo, kdyby ho neschovával a hezky ho vystavil. Já bych se koukla a ne jednou. XD Je to prostě zadek k nakousnutí nebo něčemu jinému? *Ohlíží se na Kaie.* No, myslím, že někteří z nás ví moc dobře, co by s ním dělali. XD

Takže, Shin-chan. Nahoď upnuté kalhoty, kratší topy, ať se máme čím kochat a bacha na to, koho vyprovokuješ. Ono by to mohlo trošku bolet. XD









Hm, Tetsu. Pán se úplně nevyšvihl v tréninkové tyranii, co si matně pamatuji. XD To ale nic nemění na faktu, že ho pořád milujeme stejně. Ten zadek taky jen tak člověk nenajde. Ovšem, když dostatečně zaloví v našich oblíbených vodách, světe div se, je tam! A jaký. O:) Jeden by řekl, že se za něj snad stydí ale kruci, copak je za co? No tááák. Hlavně, že děravé ponožky se nestydíš ukázat, hm? *Radši sklapne, když vidí jeho pohled a odkašle si.* Tak zpátky k tomu odhalování zadku. *Uhne před válečkem.* K chválení zadku jsem myslela. Krásný, sexy, málo viditelný. *Ohlíží se, jestli ji neslyší.* No, ostatně posuďte sami. Já už začínám mít trochu strach, že cokoliv řeknu, bude po zásluze odměněno.

Ještě rýpnutí na závěr. My CHCEME vidět zadek! A hned! *Odkládá transparent a utíká.*












Moje nově objevená a dost velká slabost. Co k tomu víc říct? Upřímně? Byla bych tu schopná básnit týdny a stejně bych se nedobrala konce. Od hlavy až k patě jedna velká (vypracovaná, sexy...*Dlouhý povzdech*) slabost pro mou maličkost a jistě nejsem sama. A co víc? Kruci, copak jste se pořádně nepodívali na zadek? Na tohle prostě chceš koukat, hezky zapřít loket o stůl a jen utírat sliny. Rozhodně láska na první pohled. (Škoda, že ne dotek.) A ne, opravdu to není tím, že má v ruce basu ale vůbec!! K našemu štěstí a mé infarktové radosti se Totchi nebrání upnutějším kalhotám a já bych tak potřebovala papírový sáček, abych to vůbec rozdýchala. A vůbec mi nezkoušejte tvrdit, že jsem v tom sama. (Ne v tom jako v tom, ale v tom jako v tom. No chápeme, ne? XD) A co k tomu nakonec říct, je toho vážně dost, co objevovat. Hmmm…

Jistě mi odpustíte, že jedno foto není tak úplně zadek ale tohle muselo jít ven. *Maluje si svatozář nad hlavou.*








Tady milostivý, mě trochu pozlobil. Stehna jo ale zadek ne? Tak, kde jsme prosím? *Testují se navzájem, kdo umí lepší uražený pohled.* Sem tam se někde na záběru mihne i jeho pozadí a my můžeme jen nadšeně vzdychat. Uru je opravdu kus sexy chlapa. Koukat na něj, je zralé na postupně se zhoršující obsesi, na několik týdnů. Dostávají mě do kolen stehna, paže a v neposlední řadě i ten zadek. Jen natáhnout ruce a...No dobře, chtělo by to ruce Saxany ale...Snít klidně můžu, no ne? Myslím půjdu už spát. XD Ne, tak dobře, já to ještě dopíšu, abyste neřekli. Přece vás nemůžu ochudit ani o jediný kousek mého výlevu a picty už vůbec ne. Obzvlášť, když už nám těch krásný poloviček moc nezbývá.

Menší vzkázek pro pana U. Vyšpulit...Neee, rty pro tentokrát neee! *Protáčí očima.*













Tak a máme tu dalšího trapiče, který na sebe skoro nic nepráskne a nic neukáže. Nedávno jsem koukala na insta na live a kromě bordelu ve skříni, když náhodou přepnul kameru, neukázal nic navíc. Možná jen očka no make-up. Zbytek samozřejmě skrytý pod ústenkou. Zlobí mě, moc mě zlobí, protože má v oblibě volné kalhoty a je vidět kulový. A já jsem na něm v poslední době tak závislá. *Dlouhý povzdech.* Tady nám holt bude muset stačit dobrá představivost ale té máme jistě dost. Já jim mám fakt hodně. *Po dvou hodinách.* No jo, tady to bude jak s Reitovým nosem. Viděla jsem ho jen jednou a ještě ne pořádně a stejně ho zbožňuji. (Die ví, co myslím. XD)

Doufám, že ten zadek někdy pořádně uvidíme ale když ne...Stačí mi nějaký pěkný live a hlas. Jsem skromná, já vím. XD






  


Tak jo dámy a pánové. Asi spíš dámy, ne? No, nebudu diskriminovat. Všichni bez rozdílu věku a pohlaví, jsme si to snad užili. S politováním musím oznámit, že už mi došly zadky...*Uhýbá před vším, co na ni letí.* Ehm, naše postavy. 

Dobrá správa pro fanoušky obsesí...Ještě pravděpodobně přibudou další díly tyranie, protože tam rozhodně na konci nejsem a je potřeba je aktualizovat. Nebo ne? Ale jo, já vím, že bez toho nemůžete žít. 

Tak čau zase příště. *Mrknutí*



By



Zdroj: google.com, pinterest.com, youtube.com


2 komentáře:

  1. Zostra v plachém stylu :D :33 Já se taky nedivím, z těch jeho pohledů by šel jeden dokolen, ani se nemusí snažit :33 A jednoznačný souhlas, že by mohl ukázat víc! :33 Ty upnuté kalhoty mu fakt sluší :33

    Och, tak ten gif u Ricka se opravdu povedl :33 Jen ty titulky tam nemuseli dávat! :'DD :3 A tohle mi připomíná další povídku, co si chci přečíst... hm... :D :33 Já si u vás fakt připadám jak děcko v cukrárně :'DD :33

    Shinya má moc hezkou prdelku :33 A škoda, že pořádně neukáže... Nebo teda jisté náznaky tam jsou i v upnutých kalhotách, ale to je ještě větší týrání :'D Nicméně ten gif... ♥

    Oh, Toshiya... tak jo, kde že se dají sehnat ty papírové sáčky? Potřebuju celý kamion... On je ultraošahatelný a k sežrání od hlavy až k patě... Já mám pocit, že na něj si fakt šáhnout, asi mě trefí blesk... a ještě dává všechno tak krásně na odiv (BERTE SI Z NĚJ OSTATNÍ PŘÍKLAD!) no to má potom mozek nějak pracovat :33

    Ah a hned Uru, tak to už mě úplně doklepne... Jeho dokonalá stehna... A pravda, ten zadek ukazuje míň :D Já to říkám pořád, volné kalhoty by měli zakázat! :D Proč mi připadá, že J-Rockeři nosí i kalhoty tak o 2 čísla větší? :D Naštěstí se ale i u něj najdou lépe koukatelné záběry no a opravdu můžeme definitivně odpadnout :33

    ... a Tetsuya! No teď koukám, jak jsem ho mohla přehlédnout... OK, před ním Shinya, za ním Toshiya... snad je to pochopitelné :'DD Aspoň trošičku! *schovává se* No jo, jak říkám, ty volné gatě by měli zakázat. Ale vsadím se, že je pod nima co osahat :33

    Hm, i Zyeana se to hezky rýsuje... ale prostě ty kalhoty... Pojďme založit nějakou petici! :D Stop volným kalhotám! :D No snad nám toho časem ukáže víc :33

    Aaaa, zadky došly? To neeeee T___T Tak chceme druhé kolo! :33 A na tréninkovou tyranii už se mooc těším :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na Boogieho je to tak vystihující XD Bohužel si libuje ne ve volných kalhotech, ale rovnou v sukních a ještě širokých. Jenže pak se usměje a promineme mu všechno Xx
      Awww to je velká pochvala XD Na Ricka se někdy podívej, to je hrozný komediant XD Zahnání deprese zaručeno.
      Shin-chan má moc hezké všechno, takové drobné a decentní, ale k němu to prost jde XD
      No a Toshiya, to nikdo nechápe, kde se v Japonsku vzalo a dokonce jsem viděla nějaké fóry, jako že už je moc, ale kde to ty lidi vzali? Je úplně dokonalý. To slovo ultraošahatelný říkala Aku, že si dává do slovníčku XD Ale jako jo, no. On má ideální proporce a ten ZADEK!
      Uru má takovou tu ideální prdelku do oblekových kalhot s moderním úzkým střihem. Nasadí brýličky a způsobuje hromadné svozy na ARO.
      Kdyby tě slyšel... ten by ti tak dal! A ne, nemyslíme takto XD Já nevím, co to zkouší za kombinace růžové roztomilosti a svého hajzl vydání, ale je to taky způsob XD Nás si tím získal.
      Já myslím, že pan Z schovává víc, než tušíme. Bohužel je jako Rei, miluje volné střihy. Asi by ho moc tlačil...ne, ne zadek XD Obecně se Jiluka ukazuje strašně málo, kromě toho růžového exhibicionisty XD
      Já myslím, že Aku by měla vyhrabat předky XDDD Začneme Kaiem, dámy XD

      Vymazat