23. dubna 2020

Ruki 2














2 komentáře:

  1. Awww :33 Rukinek :33 Na jednu stranu by ho člověk sežral, na druhou se z něj rozpustil, zároveň z něj má jakýsi respekt... hm, zvláštní, že ze všech Gaze mám asi největší respekt z Rukiho... (i když občas se zdá, že něco takového nechovám k nikomu z nich :'D)
    Krásné záběry :33 A nej prostě ten první gif :DD (Hm, mohli by si je zase pozvat, až se to všechno přežene, připadá mi, že tam z nich padají nejlepší hlody :'D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to cítím úplně stejně XD Taky mi přijde takový nejvíc přísný, při tom si myslím, že ve finále dokážou Kai nebo Aoi pustit větší hrůzu. Rei a Uru na mě působí hodně pohodově XD
      Ale stejně je to Rukinek a chceme ho doma. Ale nééé, my víme, že je máme všichni v úctě XD Vážně ale! XD I když se směju XD
      To jo no, hlavně ty jeho botky jak Ivan z Mrazíka XD

      Vymazat