30. listopadu 2020

Die 4.











2 komentáře:

  1. Aw, naše královna- Ok, koukám na první fotku a připomínám si, že Die je i kus chlapa… :33 Nah, škoda, že jsem je před těmi roky neznala, bych s ním šla taky v Praze chlastat :‘D (jak kdybych mohla, i kdybych je znala...)
    To je vždycky zlé rozhodování, ohledně looků, když přemýšlím, co se mi na nich líbí nejvíc… Prostě ta jeho uhrančivá dlouhovlasá blond královna je prostě úžasná :33 Ale přitom se mi hrozně líbí i ty jeho dřívější looky :33
    A ten jeho úsměv je prostě odzbrojující :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Jako sluší mu to na ní, úplně mafie. To se mi na něm hrozně líbí, že vezme fanoušky a prostě jde nebo jim dá své nedopité pivo XD
      Mě se taky strašně líbí, asi nejvíc ze všech, ale taky tady zírám u stoho stolu jak hází nevinný kukuč a při tom ta pracka XD A nožky má krásný, ale fakt hubený.

      Vymazat