1. prosince 2019

Trailer pro RPG povídku Deníky Princezen - No. 3 (Ruki x Inoran)


Další trailer. Já vím, já vím, to to trvalo. XD Hrozně jsem se těšila, až ho konečně dokončím, jelikož mi ležel v pc in progress asi měsíc. Není horší věc na světě, než koukat na rozdělanou věc a vědět, že s tím momentálně nehnu. No nic, dost stěžování, teď jsou na řadě kluci. Chybí nám totiž poslední pair z Deníků a to je Ino a Ru. Trochu jsem zabojovala se songou, která by se k nim hodila nebo spíš jsem si nemohla vybrat ale nakonec se i to podařilo. Měla jsme torchu strach, aby mezi nimi vynikl rozdíl věku, což se mi snad taky povedlo. Nějaké záběry dokonce celkem dobře zapadají do příběhu ale to nejlíp posoudíte vy. ;)
Mě už nezbývá, než doufat, že další trai, tentokrát z nové story Sorry daddy. I'm bad son... na sebe nenechá dlouho čekat.
Hezké pokoukání.


By


2 komentáře:

  1. Aaaaww, je krásný :33 A musím souhlasit, povedlo se ti rozdělit je podle věku a jsou tam záběry, které do povídky fakt suprově zapadly :33 No a ta hudba k tomu... Moc se to povedlo :33 Ještě víc se nemůžu dočkat, až si Deníky zase počtu :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, co mám napsat, protože to je tvorba Aku. Nemůžu víc, než souhlasit a moc moc poděkovat za chválu :) Myslím, že to fakt pěkně dokresluje ty povídky a ještě, když se podaří sehnat podobné záběry, jaké potřebuješ XD

      Vymazat