23. listopadu 2019

Oznámení


Krásný večer všem našim čtenářům a příznivcům našeho blogu.
Jistě jste stačili zaregistrovat fakt, že dnes nevyšla žádná story. V první řadě bychom vás chtěly ujistit, že rozhodně nemáme v plánu končit a ani se nepotýkáme s nějakou krizí, co se inspirace týče. (Tu jsme měly nedávno a zdárně ji překonaly. XD) Nicméně okolnosti reálného života nás trochu násilně nutí zvolnit tempo. *Půjčují si kapesníky, aby usušily slzy.* Téměř rok jsme držely denní intervaly mezi vycházením jednotlivých dílu ale momentální situace nám to bohužel nedovoluje. Doufáme, že se brzy stane příznivější a my budeme vydávat zase o něco častěji. Nyní to ale spíš vypadá na nepravidelnost, s jakou budou jednotlivé díly vycházet, totiž jakmile jednotlivé části dopíšeme. :)
Upřímně se modlíme k nejvyššímu. *Koukají na Yoshiho a Gackta jak se perou o prvenství.* Tak, ke dvěma nejvyšším,*Protáčejí očima v sloup.* že vaši přízeň neztratíme a budete si s námi dál užívat příběhy našich miláčků, i když s trochu delším čekáním.
Nezbývá nám nic jiného, než poděkovat za (snad) pochopení, poprosit o trpělivost v následujících týdnech a omluvit se za menší komplikace pro ty nedočkavější.



S láskou

2 komentáře:

  1. AAAAA- uf... teda, tomu se říká probrání po ránu... :D Ještě před tím "NIKDY" se mi na malou chvilku zatmělo před očima a teda ve mně zatrnulo, ale pak mě to další slovo uklidnilo :D Stejně jsem ale tohle oznámení zhltla, jak kdybych četla povídku, protože jsem byla nervózní, co se mohlo stát, a teda pořádně jsem si oddychla :D
    Vážně vás hrozně moc obdivuju, jak dlouho jste vydržely takhle denně vydávat povídky, a tolik jich, je to fakt... fakt smekám :33 Chápu vaši pracovní i rodinnou vytíženost, a jsem hrozně moc ráda, že povídky budou dál vycházet :33 Pomaleji, budeme muset být trpělivější (to budou nervíky :D), ale důležité je, že pořád budou :33 (Tetelí se ve mně má závislácká dušička)
    Přeju vám, ať se vám daří nejen v psaní, ale i v osobním životě, a těším se, co pěkného s těmi našimi hvězdami opět vymyslíte :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. XD Lekla ses? Alespoň někomu by se po nás stýskalo ._. Aww, ty jsi prostě naše zlatíčko, nás by to bez tebe asi ani nebavilo, my k těm komentářům taky běháme jak sprinteři z Keni ._.
      Děkujeme ._. Sice se nás kde co snaží zpomalit, ale uděláme si z toho překážkové dostihy a jedeme dál!
      Třeba si díky tomu dočteš nějaké starší věci Oo A taky napíšeš něco nového Oo ❤
      Děkujeme moc a s pokorou se klaníme, máme tě rády ❤

      Vymazat