9. srpna 2019

Trailer pro RPG povídku Deníky Princezen - No. 1 (Gackt x Hyde)


Zdravím všechny pravidelné příznivce televize Akurai. Ehm, no jo Aku už dlouho neblba a teď má trochu absťák. XD Nicméně s Trailery jsem nepřestala, jen čekala na vhodnou inspiraci, vydání nových povídek a samozřejmě na web, kde to budu moct zveřejnit. (Pardone blog.cz XD) 
Vracím se tedy do starých kolejí a hezky obnovím páteční Trai - večery, dokud mi nedojdou pairy. XD

Pro tentokrát jsem začala hezky od Princezniček a hvězdného páru Gakku x Hyde. No jo...tohle je lahoda, možná právě proto jsem se pokusila to udělat zase trochu jinak, dát tomu jiný kabát. Mým největším parťákem při tvorbě následujících videí je Tenshi a díky ní a výběru hudby mě přepadla paní inspirace. ;) 

Video je prosím zase na Vimeu, takže pěkně přes odkaz. Blogger je sice schopný mi to nahrát přímo ale bylo by to hrozně maličké a to bych klukům udělat nemohla.(Gaa-chan by mě ušlapal do země, za to jak ehm malý je. XD)
Tak co? Jdeme na to? *mrk*




Zdroj: youtube.com

By 



2 komentáře:

  1. Juu, další krásné video :33 Teď jsem na ty princezny zvědavá ještě víc :33
    A taky děkuji za připomenutí mých J-Rockových začátků, kdy jsem na Gakuhai jela denně :D :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že navnadilo <3 Mise splněna XD Nemáš za co, třeba se ti mánie maličko obnoví XD Mě se stále přelévají, vrací a zaměňují. Oni dva jsou prostě krásní společně a kdysi to byl sen každé fanynky XD (Místo, aby snily, že je mají v posteli ony XD Oba najednou, samozřejmě.)

      Vymazat