28. července 2019

Dopis - Kaii, Aoi, Uruho a Reito













Kai, Aoi, Uruho a Reito



vy jediní, kteří jste dali mému životu smysl, moje rodino a nejbližší přátelé. Ti, kteří jste mě vytrhli ze života, který byl pro mě tak těžký a nechali mě žít sen. Náš společný sen. Došli jsme tak strašně daleko a já se teď s vámi musím rozloučit.

Nemohl jsem to udělat osobně, protože bych strašně brečel, rozmazal si makeup a vypadal příšerně a Aoi s Uruhou by mi to neodpustili. Vím, že kdybyste mohli, byli byste se mnou až do samého konce, ale já nechci, abyste mě viděli umírat a chřadnout. Chci, aby naše poslední chvilky byly tak kouzelné, jako na téhle svatbě, abyste si pamatovali mou usmívající se tvář a já tu vaši, když jsem vás předával do rukou vašich vyvolených.

Věřím, že jsme si v průběhu těch let dali všechno, co jsme mohli a řekli a vyjádřili veškeré emoce, které nás k sobě pojily, a že pro to není třeba dalších slov. Hlavně si po mě nestýskejte, pokud mohu být tak sobecký a myslet si, že to uděláte. A nehledejte mě, není to možné. Jediná osoba, která ví, kam jdu, je se mnou, vy víte, kdo to je, takže váš může těšit, že na to nejsem sám.
Nechal jsem vám odkázat můj apartmán a všechno, co je v něm. Nepoperte se o X-box a nedělejte tam nepořádek! Kaii, prosím uvař jim občas, protože jsou strašně hubení. Buď pořád jejich skvělým sluncem na nebi a lídrem. Mám strach, že už nebudete hrát, ale veď je i v životě pořád dál. Aoi, buď jejich velkým bratrem a dohlížej na ně, víš, co jsou schopní napáchat za neplechy. Kai nemůže všechno žehlit sám. Uruho, nikdy neodkládej kytaru a nepřestávej psát a buď ten nejúžasnější táta na světě. Máš na to skvělou manželku a výborné strýčky. A Reito, můj příteli, měj nádhernou svatbu a ten nejšťastnější život, protože on bude chodit a už nikdy nepochybuj o tom, že láska hory přenáší.






Korona jsem si vzal s sebou. Ale pod postelí jsou kartony cigaret a vaše dopisy ze školy. Taky nějaké naše fotky z turné a tak… dovolil jsem si být trochu sentimentální.

Když zavřu oči, vidím vaše tváře, jak se na mě usmívají a cítím se, jako bych šel domů. Nic bez vás nebude takové jako dřív. Uzamknu vás do svého srdce a zahodím klíč, nikdy se nebudu cítit sám a vy nikdy neodejdete ode mě. Naše vzpomínky nikdy nevyblednou. Cítím uvnitř obrovskou bolest, ale vím, že se zase shledáme. Počkám na vás na tom místě na druhé straně a budu dohlížet na vaše kroky, než za mnou přijdete nebo já za vámi.

Sayonara, moji milí a prosím neplačte, nechci mít na svědomí vaše slzy. I když jsem daleko, mám vás ve svém
srdci. Budu vám zpívat svou tichou píseň a vy pro mě hrát každičkou noc. Podívejte se na nebe, budu vaší nejjasnější hvězdou, která nevybledne ani s příchodem slunce, pořád s vámi. Dokud o mě budete vyprávět, nezapomenete, budu s vámi.





Sayonara Ruki


By




Žádné komentáře:

Okomentovat