31. července 2019

Aki - Ichiki Akihito



Jméno: Ichiki Akihito (一木明仁)

Datum narození: 3.2. 1981

Místo narození: Tokyo, Japan

Zaměření: muzikant, skladatel, textař

Hudební nástroje: bass kytara, piáno

Skupiny: SID







• Měří 175 centimetrů a jeho krevní skupina je B.
• Jeho rodiče ho jako malého vedli ke hře na piáno a striktně odmítali hraní na kytaru, stejně jako členství ve školních kapelách. Domnívali se, že mají na Akiho špatný vliv. Na střední škole mu ale kamarád, řekl, že shání klávesistu pro svou kapelu a Aki přijal. To byla jeho první příležitost se skupinou.
• Má bratra.
• Na bassu se pak začal učit hrát, protože je to snazší, než kytara.
• Skupinu SID založil společně s Maem (zpěvák).
• Je fanouškem B'z, Luna Sea, Oasis, Nakamori Akina, L'Arc~en~Ciel, HYDE a Gackta.
• Aki napsal pro kapelu velké množství písní.
• Umí hrát pravou i levou rukou.
• Na pódiu je známý tím, že je docela živel, ale v soukromí je velmi stydlivý a uzavřený.
• Aki miluje visual kei a říká o něm, že nanášení makeupu je jako oblékání jiného těla.
• Od roku 2015 má také vlastní sólovou kariéru a vydal album Arise. Všechny texty na svém albu si napsal sám včetně těch anglických.
• Aki zbožňuje Hyda a Vamps, účastnil se jejich projektu Halloween junky orchestra a často chodí s Hydem ven.
• Měl psa Neru a kočku Gin.
• Když se opije, má destruktivní chování. Jinak je ale velmi přátelský a hned je s každým jedna ruka.
• Je kuřák.





Zdroj: wikina, visual ioner; https://aminoapps.com, https://www.osobnosti.cz; youtube.com

By




1 Jin Jin | Včera v 20:17 | Reagovat
Tieto medailóniky sú vážne super! ♥♥ a ako prvé, len čo som si prečítala prvú vetu, mi napadlo, že Aki je o 3 cm vyšší než ja :D a inak vždy žasnem, koľko vecí o nich zistíte :O tá časť s Hydom sa mi páčila ♥ a tiež to, ako jeho rodičia nechceli, aby išiel smerom, ktorý ho lákal, ale nakoniec aj tak nasledoval svoje srdce a získal úspech, už len tieto medailóniky o nich by vydali za vlastný príbeh

3 komentáře:

  1. Jin: U Akiho se mi toho zase tolik najít nepodařilo, ale všechno je lepší, než nic :) Jo, to mě taky, šplhnul si tím u mě chlapec XD <3

    OdpovědětVymazat
  2. Další sympaťák :33 Tyhle medailonky si vyloženě užívám, protože spoustu J-Rockerů už nesleduju, resp. zůstala jsem spíš u poslouchání, koukání, ale hlouběji jsem se nedostala... takže jsem ráda, když si je můžu připomenout i se něco nového dozvědět :33
    Hrozně se mi líbí, jak ho rodiče nechali hrát jen na piano, protože kapela by ho zkazila, ale stejně se k tomu dostal přes místo klávesáka :D

    Jinak vám gratuluju k úspěšnému přestěhování, a přeju vám, ať se vám tu líbí! :33 A ať vás tu nikdo neotravuje bany apod. a všechno funguje a pracuje, jak má :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Akim zatím naše medailonky končí, protože jsem je psala na přiblížení našich postav. Možná v budoucnu nakousnu ještě nějaké chlapce, co třeba nehrajeme, ale teď máme nějaké plány na nové věci, které jsou pro mě docela náročné psát ještě při povídkách XD
      Aww děkujeme, jsme rády, že jsme v novém a v klidu, i když bych si tu věděla ještě pár věcí představit jinak XD
      Hlavně vy choďte za námi! ❤

      Vymazat