12. března 2021

Rockeři na drbu - den 5.

 

 

Téma: Jaký jste typ sexuální osobnosti

Dnešní vysílání pod taktovkou  Aquiho, Die, Akiho a Zyeana

Odkaz na článek: https://www.prozeny.cz/clanek/jaky-jste-typ-sexualni-osobnosti-69030



Die: Dobrý večer, vážení posluchači. Po všech těch břídilech, se kterými jste se museli trápit až do dnešního večera, je tady konečně někdo seriózní a na úrovni. K ostatním. Slyšeli jste, že tady minule byla rvačka? Natočí se zpět k mikrofonu, ale listuje tématem a hned se zamračí, když se pozná v první definici. Co to je? Takový nesmysl… Začne se hned zlobit. Tenhle plátek řešit nehodlám. Odhodí to.

Aqui: Kouká na Die a nedovažuje se ani pozdravit posluchače. Dlouhé prsty se natáhnou po papírech a seberou mu je. Vůbec nemůže přijít na to, co je on.


Aki: To myslíš mě, Die-chan? Vloží se do toho bez váhání a klidně mu skočí do řeči. Slyšel a nebyl jsem u toho, což mě mrzí. Mohla to být zábava.

Zyean:: A co teda budeme řešit? Já se tam v pohodě našel. Musíš to přece brát trochu s nadhledem. Vypustit asi dvacet slov a sedne to úplně na každého. Začne bez pozdravu a pak mu to dojde. Ehm, dobrý večer. Nevinný výraz. To je jak horoskop v podobných časopisech. Každý se v tom prostě najde a vsugeruje si to do hlavy. Najednou zjistíš, že se ti přesně plní to, co tam bylo, i když je to nesmysl a...

Aki: Zye-chan, zlatíčko. Zavrní do mikrofonu a sahá po pásce. Aqui ještě nic neřekl. Tady bych to viděl na spřízněné duše. Odhadne hned. Podívá se na Die. Tobě by slušela i ta pětka, když chytneš vhodný protějšek. Vášnivé noci bez přestávky.

Zyean: Začíná pomalu rudnout, protože mu fantazie jede na plné obrátky. Raději se posune dál, ta páska vypadá nebezpečně. Já už mlčím. Na chvíli, pár minut, prostě to nějak vydržím. No vážně. Dojde mu, že zase mluví a zmlkne.

Die: Ušklíbne se na Akiho, ale pak překvapeně zamrká na tu motorovou pusu vedle sebe. V závěru má pravdu, ale proč je kolem toho řečí jako v politice? Aki ho zaskočí vlastním pohledem, na něj, pohraje si s vlasy a trochu pookřeje. Mohl bych být pětka, že? Zavrní.

Aqui: Pokukuje po všech třech.

Die: Jeden nezavře pusu, druhý neříká vůbec nic… Rozčíleně.

Aqui: Dobrý večer. Pípne.

Die: Počítá do sta, aby to vůbec přežil. Zyean není nic. K ničemu totiž nedojde, protože nestačí přestat mluvit. Zapíchne do Zye provokativní pohled. Aki je taky nic. Se skrytými alkoholiky a nymfomaniaky tenhle článek nepočítá. Pššš, vím všechno od Shinyi. Aqui… nic. Nemá žádný partnerský život. Ani sexuální. Hotovo… můžeme jít na pivo. Dáme si soutěž – jaké pivo piju nejraději? Kdo bude první, může ho po mě dopít.

Rádiem začnou řinčet telefony.

Aki:  Mohl, ale záleží na úhlu pohledu. Klidně ho provokuje a poklepává nezúčastněně do desky stolu.

Zyean: Umím přestat mluvit, jen mi to chvíli trvá, to je toho. Zazubí se na celé kolo.

Aki: Anebo to chce ten správný nástroj, hm? Musíš být vynalézavější, Die-chan. A ne, nejsem alkoholik. To druhé záměrně přejde.

Zyean: Málem uteče a Aqui asi taky, když začne ten kravál. Vrhne se k pultíku a povypíná během chvilky všechno. Konečně trochu klidu, jeden by neřekl, že se všichni můžou zbláznit z piva, po někom jiném. Očividně to nechápe. Není nad jedno krásně čerstvé, vychlazené pivo, které právě vytáhneš z ledničky a ne, nikdo z něj pít nemusí. Vždyť je to...Ošije se, než sáhne po stůl. Co takový menší úplatek? Ozve se typický zvuk otvíraného plechu.

Aki: Die a Zye, tohle vypadá na čtverku ne? Spříznění duše. Hraně se rozplývá a sune se k Aquimu. Co takhle ukázkový příklad pětky? Vábí ho. Naučím tě to.

Die: Ušklíbne se na Akiho. Ale prosím tě, všechny tvoje fotky jsou z chlastaček. Klidně to na něj práskne, kdyby fanoušci ještě nevěděli. Pak ale nadšeně natáhne ruce po telefonech, než mu je Zyean všechny vypne. Ty hele, co je to?! Vyjede po něm. Teatrální gesto Co na tom nechápeš, jsem to přece já. Pak se ale uklidní, usměje a šátrá pod stolem po pivu. Nahmatá Zyeanovo stehno.

Aqui: Zpozorní, když Aki mluví na něj. Všechny ty čtyřky a pětky si vyloží úplně jinak. Promiň, já jsem na klasiku. Dvojice úplně stačí.

Die: Vyprskne smíchy.

Aki: To jsou oslavy a tak, copak můžu za to, že jsem oblíbený? Brání se, co to jde.

Zyean: Já věděl, že to zabere. Co nevyřeší domluva, vyřeší pivo. Spokojeným hlasem. Málem vyjekne jako holka, když má na stehnu něco, co tam nepatří. Uhm, očividně nejen pivo. Ale tahle značka je fakt dobrá. Mám toho doma kartóny a tak. Snaží se nečervenat a nekoktat. Možná bych vyhrabal i pár navíc. Víš, za to když...+Mě pustíš.+

Aki:  No pecka, tady to vypadá na pozvánku na rande. Dusí se smíchy. Aqui to vážně zabil. Opravdu, tak to je skvělá zpráva. To jsme v ideálním počtu, ne? Nevinně. Co by se ti líbilo? Sune časopis k němu a listuje jiné články. A tady je to, oblíbené polohy.

Die: Tak to bylo naschvál? Přebere si Zyeanova slova po svém a zblízka se mu podívá do očí. Taky mi to zní jako pozvánka k tobě domů. Zapřede, ale pak Aki vytáhne zajímavější téma. Natáhne se přes Zyeana po časopisu a ukradne si ho k sobě.

Aqui:  Červená, kam až to jde. Lidé poslouchají. Připomene Akimu, skloní oči k polohám a padnou mu zrovna na… Jé to je ta série, co fotil Gackt? Nikdy jsem nepochopil, kde na tomhle byl. To si všichni najděte na internetu.




Die: Hlasitě se řehtá a doufá, že ho před Gacktem ochrání Yoshiki.

Zyean: Ne, jen se bráním pivem. Rozhazuje rukama v obraném gestu a trefí mikrofon. Kruci. Rudne dál. U mě doma by se ti nelíbilo. Je tam bordel. Málo místa. Malá televize. +Hromada piva, ne to neříkej.+

Aki:  No teda, o tom jsem vůbec nevěděl. Dej to sem. Přivlastní si časopis a za krkem už má Zyeana.

Zyean: Do toho bych nešel. Že by nějaká krize...Zarazí ho Aki

Aki: Neříkej to, co chceš říct nebo je po tobě. Dobrácky. Myslím, že u dvanáctky musí někdo skončit nutně s rozbitou hlavou.

Zyean: Malá otázka, proč někdo jako on má fotky s gumovou pannou? Nakloní se blíž. Některý jsou fakt divný a beztak nebezpečný. Přijde mi to minimálně na vykloubení. Je to vůbec reálný? Dojde mu, na co se ptá a radši se zpátky posadí a otevře si další pivo.

Die: Ona není gumová, má jenom vyfotoshopovaný obličej… Protáčí očima. Gackt ti to určitě rád předvede osobně, že to jde, zavoláme mu?

Aqui: Pozoruje vždy vhodně umístěný nápis YFC. Já nechci, jde z něj strach.

Zyean: Vážně? Zadívá se pořádně. Ehm, radši ne on má jistě moc práce a tak. Jeden by ho přece nemohl otravovat. Navíc kvůli něčemu jako je rádio. Vymlouvá se. Ještě, že není na fotkách Yoshi, byl by v pytli.

Aki: A ze mě strach nejde? Můžem to klidně vyzkoušet tady. Nějaký video vstup na stránky třeba? Nadšeně.

Zyean: Kdo mu co dal do pití? Tohle není samo o sobě. Odsouvá se od Akiho.

Die: Výmluvně hledá v telefonu Gacktovo číslo. Gackt nikdy neodmítne mladé a nezkušené zajíčky, má pro ně speciální slabost. Říká tomu… ehm patronát...

Aqui: Zaskočeně se podívá na Akiho. Tohle od něj nečekal ani on a když utíká Zye, tak on rozhodně. Rovnou vstane a odběhne za Dieho záda.

Die: On nemá žádný pud sebezáchovy, co?

Aki: Výbuch smíchu. Pa- co? Málem se udusí. Ale nemyslí si, že pan Z zrovna tohle potřebuje. Viděl jsem ho ve společnosti Yoshikiho a Taijiho. Tenhle už je daleko za hranicí ehm patronátu.

Zyean: Vrací se zpátky. To, že jsem byl s nimi, přece neznamená…Teď by potřeboval umět lhát. No prostě…Byl jsem pro rady a tak. Jak jinak získat zkušenosti, aby se člověk posunul? To přece dělá každý a…

Aki:  Zalepí mu páskou pusu. Máš pravdu, dělá TO každý, jen ty máš očividně dost vysoké nároky. A ty rady byly hodně…osobní co? Otočí se na Die. Nemá. On neví, že za rohem, bys… Mrkne na ně na oba.

Zyean: Zběsilé mumlání zpoza pásky.

Die: Zaujatě. Taková smečka… Ohodnotí kolegy z X. Ale ty máš nejmíň, co mluvit, jsi všude, kde je Hyde.

Aqui: Přikrade se k Zyeanovi, zatímco si kluci povídají a něžně se mu snaží pásku sundat ze rtů. U toho se na něj mile usmívá.

Die: A co bych udělal za rohem? Vrká na Akiho a téma jejich dnešní seance je zdá se dávno v propadlišti dějin.

Zyean: Vrtí odmítavě hlavou a přijde i mumlání proti té smečce.

Aki:  To jsem a nejen on. Hrdě. Hm, třeba si můžeme vyzkoušet ten patronát. Sune se blíž k Diemu. Uděláme malý průzkum kvůli článku a možná i tomu krásnému návodu.

Zyean: Úlevně vydechne, když je páska dole. Díky. Zazubí se. Za tohle máš u mě minimálně pivo. Kousek odtud je pěkná restaurace. Skvěle tam vaří. Pošeptá, aby ho ti dva neslyšeli. Jak rychle umíš mizet? Mrkne na Aquiho. Začínám mít totiž tušení, co by se tu za chvíli mohlo dít a u toho být nechceme ani jeden. Asi.

Aqui: Přikývne, ale pak mu dojde, kam Zye míří. Rychle Pošeptá mu, ale je mu úplně jedno, co ti dva tady. Jako myšky se se Zyeanem protáhnou dveřmi pryč.

Die: Profesionální průzkum, to přece nemůžeme odmítnout. Takže milí posluchači, napište nám, na jaké číslo si nás tipujete a taky, které polohy vám dělaly problém a my… vám poradíme, jak je zvládnout. Hezkou dobrou noc.


2 komentáře:

  1. Pěkná sestavička :33 Aqui je pro mě stále velká neznámá, tak jsem ráda, že ho můžu trošku blíž poznat :33 A k tomu pěkné téma... no už se těším :33
    Die umí přivítat, jak se patří :D A shrnout drby i vlastní názor na celé téma během pár vět při úvodním slovu... on je v tomhle prostě dokonalý :33
    Hmm, tak Aqui zřejmě nebude jeden z těch průbojných, nebo teda minimálně ne v přítomnosti takových výrazných osobností... ale sebrat Diemu papíry, i když odhozené, to chce odvahu nebo pořádnou dávku zvědavosti :D
    Aki pohotově reaguje :33 Dobře, že se někdo ozývá :D A Die se aspoň nebude nudit :) Líbí se mi, jak je tady odvážný, oproti jiným situacím... :D :33
    Aaaaaaa Zye a jeho ukecanost :33 On je dokonalý, když si pustí pusu na špacír :D (Takže vlastně pořád :33)
    Jak ho hezky uťal :33 Ale nevím, jestli zrovna Aqui touží mluvit...
    Ta páska vypadá nebezpečně, kdyby nemohl mluvit, co by dělal? Hm, ale já bych se vůbec nedivila, kdyby ovládal znakovku, a museli ho tou páskou obmotat celého :D
    No, to vypadá na ideální pár :D
    Oh, pozdrav :33 To je cute :33
    Neboj, Die, on jistě stíhá mluvit při všem :D A kdyžtak to může být dobrá výzva - kdo Zyeana dokáže umlčet nejdřív (aniž by ho zabil)? Tak stopky a uzavírat sázky :D
    Skrytými...? :D Chudák Aqui, ještě chvilku a nepromluví až do smrti :D Och, Die, ty a nedopít pivo?
    Ano, správně, Zye... omg, ten mi dělá chutě, a to mluví jen o pivu o.O
    Ahahaa, a už to začíná :33 Jen si nejsem jistá, jestli Aqui doopravdy neuteče... pokud se v něm neskrývá jiná stránka, která se na to vábení nalepí...
    Hmm, nenahmatal sice pivo, ale tohle je taky dost dobré :33
    Chuďátko :DD Ale je sladký :33 Ještě by tam mohl být Boo-chan, aby ho trošku "podpořil", ale teda... být ti dva spolu, tak nevím nevím :D
    Zye zná osvědčené recepty :33 A má k tomu i dobré chuťovky :33
    No, Aki, aby ti opravdu neutekl...
    Mně to taky tak zní :'D Ale ta představa vůbec není špatná :33
    Aqui je čím dál sladší :33
    Hlasitě se řehtající Die :33 Aaaaaa :33
    Ah, Zye :'DDDD
    Popravdě, tyhle fotky jsem taky neviděla :D Ale radši dám na Akiho radu a nebudu nic říkat :D
    Můžeš to zkusit, Zye... a neptej se nahlas, aby nepřišel Gackt a neudělal ti soukromé školení :D
    Aaa, Aki opět najíždí...
    Patronát :'DDD Mimochodem, kvůli čemu má Die v telefonu Gacktovo číslo...?
    Nevím, jestli je lepší schovávat se za zády Diemu, obzvlášť ne s těmi kontakty, co má :D
    Tak ne znaková řeč, ale mumlání :D Joo, toho jen tak neumlčíte :'D
    Och, sladká záchrana :33
    Ohohooo, tak se nám to opět hezky popárovalo :33 Restaurace a profesionální průzkum, to vyšlo krásně :33 Já se jdu dál unášet představami a těšit se na další vysílání :33 Díky za super počtení :) :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aqui je obestřen tajemstvím i pro nás, našla jsem o něm jen málo, takže ho musím pojmout hodně po svém, ale snad se bude líbit :)
      Nah, já mám hroznou radost, že se ten Die tolik povedl, ať je, kde je <3 Je to úplně superparádní. Hrozně ráda za něj píšu.
      Tu zvědavost jsi u Aquiho trefila přesně XD Někdy je to o hodně silnější, než on. Jinak myslím, že potřebuje čas na rozkoukání XD
      Aki má trochu dvě tváře mi připadá. Jsou povídky, kde je jak Shin nebo Boo a pak jsou ty, kde je jak uragán. Asi záleží na okolnostech XD
      Awww děkujeme XD Zye je naše motorová pusina, naštěstí to umí vážně roztomile a když si k tomu připočteš ještě ten jeho kukuč XD
      Aqui teď touží nebýt vidět ani slyšet. Blbé v rádiu XD
      S tou znakovkou jsi mě vážně rozesmála, to mě nikdy nenapadlo XD
      Hele existuje pár doložených míst v povídkách, kdy mu slova doopravdy došla XD Aoi nebo Yo by to dosvědčili XD Myslím, že Die i Aki si na to taky dost věří, i když Die by jistě našel způsob typu ponožka až v krku, ale možná by nakonec nejvíc překvapil benjamínek XD
      Die ho nedopije jedině, když mu vrazíš něco lepšího XD
      Nás by napadly i jiné chutě, než na pivo, když jde o Zye XD
      My nevíme, my ho ještě takhle dobře neznáme XD
      Že? XD
      Aqui a Boo, to je skoro jako sourozenci, co? Taková dvojice, ze které by šli všichni do kolen a ani by na nic nedošlo XD Jen na hromadné aaaaaah.
      Awww díky XD <3
      Já ho úplně vidím, ty jeho blýskající se zuby XD
      Zye se asi chce zeptat, co je XD
      To je dobře, alespoň jsi nepřišla o moment překvapení XD
      Gackt se ptá, jestli snad existuje někdo, komu by se nelíbilo???!!!
      Die vzkazuje, že nemáš být zvědavá, víš jak je to s tím stářím a na to má alergii XD
      Není, ale to on ještě neví XD
      Ani, kdyby přišel o hlasivky XD
      My moc děkujeme za exkluzivní komentář <3

      Vymazat