10. února 2021

Toshiya 4

 















6 komentářů:

  1. U tohohle pána vůbec nevím, jestli je sexy nebo ne. On má prostě takovou zajímavou tvář. Ale moc se mí líbí v té volné košili, co vypadá jako taková ta historická košile. Tvoří to takový hezký kontrast a moc mu sluší. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že my v tom máme jasno XD Nám připadá neskutečně krásný a roztomilý a k tomu ta postava! Ale je legrační, jak to máme každá fakt úplně jinak XD V té košili to je kus, ten hrudník, co?

      Vymazat
    2. jako jo. on se jeví jako takový proutek. Je hubený, má až takovou atletickou postavu, ale facku bych od něj fakt dostat nechtěla. Mě na něm asi nejvíc zaujal krk. Jako normálně na to moc nekoukám, ale on tam má takový moc krásný přechod. XD

      Vymazat
    3. Já to tak taky u některých J-Rockerů měla, a u některých to tak mám doteď :D Trochu takové "vypadá divně, ale je tak kuevsky sexy/ cute/ nevim, co ještě" :D Ale je fakt dobrý sledovat, jak se ty názory různí :D
      Pro mě má Totchi taky zajímavou tvář, ale takovou pěkně zajímavou :33 A hlavně mě na něm baví, jak je neuvěřitelně cute, řehní se jak největší zlatíčko, projde se někde ve volným triku nebo košili a člověk si říká, jaké je ho hubené a roztomilé... ale pak někde vyleze s tím svým vražedným pohledem, vytasí ty svoje svaly, až si člověk říká, kde to sakra nabral nebo jak to že to dokáže tak schovávat, rozjede se a má takový nádech toho... jak to říct, sexy nebezpečí? :D :33

      Vymazat
  2. Aaaaaaa končím, jdu se vyválet ve sněhu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda no. Někteří padnou do oka hned, někteří jsou prostě jenom jiní a někteří se člověku třeba nedjřív ani nelíbí a pak jenom, uhm cože? Kam jsem dala oči? XD
      On je prostě muž dvou tváří XD A taky zkrásněl věkem, když byl mladej, tak byl takový ucho XD Myslím, že tu jeho definici jsi trefila úplně přesně XD

      Vymazat