21. ledna 2021

Ruki 4

 














4 komentáře:

  1. Juu Ruki. To je nejlepší start dne. XD
    Na tom 3. obrázku je opravdu Ruki? O-O Nikdy jsem ho neviděla s takovými vlasy ani v takovém kostýmu. O-O
    Ale třeba se mi hrozně líbí ten kontrast mezi tím 5. a 6. obrázkem. na tom pátém vypadá, jako nějaký bůh a na tom šestém vypadá prostě najednou nějak moc normálně. XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím musím naprosto souhlasit XD
      Hele máš pravdu, není. Mě to ani nepřišlo divné, protože to bylo v jeho galerii a dodneška objevuju looky, které neznám, říkala jsem si nějaký Halloween nebo něco a ono prd XD
      Myslím, že Ru by mohl podotknout, že jako bůh vypadá neustále XD

      Vymazat
  2. Oo omlouvám se Ru-sama! Vy vypadáte jako bůh i v extrémním větru, zimě či vedru. Koho by neposlaly do kolen ty třpytivé krůpěje na Vašem těle. XD Je to takový malá neposedný bůžek mnoha tváří. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejdřív četla i v extrémním věku XDD Myslím, že moje smrt nastane za 3...2...1...

      Vymazat