2. prosince 2020

Dir en Grey 4

 














2 komentáře:

  1. Aaa, mám hrozně ráda videa z focení :D :33 Vždycky mě baví sledovat, jak pózují, případně se tam nakrucují před foťákem a je vidět, co předchází těm fotkám, ze kterých se pak člověk rozplývá nebo vaří ve vlastním těle :D :33 (I když člověk se kolikrát rozplývá a vaří i z toho zákulisí...)
    Aww, jak jsou krásně rozřehnění :33 Sluší jim to :33
    Jéé, staré fotky :33 Další záležitost, kterou si užívám :33 A jak jim to seklo :33
    Teda Die a jeho vlasy, ať už v jakékoli podobě, to je taky kapitola sama pro sebe :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky <3 I ty gifka jsou boží XD Jen je obdivuju, že mají vždycky ty vážné tváře a tak XD Já bych si přišla divně, zkoušet tam sexy ksichty XD Nebo kolikrát zjistíš, jak měli ohavný pozadí a na té fotce to vypadá skvěle a tak podobně. Nebo mě dostává to hnusné zázemí dost často. Pak odtamtud vyleze Die tvl, WTF? XD
      Úsměvy maj perfektní všichni a ano, Die a jeho vlasy, to je jako Uru a jeho stehna XD

      Vymazat