13. listopadu 2020

Uruha 3

 












2 komentáře:

  1. Kačenka-san :33 Tak přemýšlím, že z nich je poslední dobou asi největší chameleon o.O :33 Ale on co si na sebe dá, to mu sedne... Buď má dobré vizážisty, nebo jim do toho dobře kecá (nebo do toho nechá kecat Rukiho) :D :3
    Aww, ty záběry z live... no na co se má člověk na něm dívat dřív? :33
    Ale teda od dob Last Heaven jsem si na něm oblíbila krátké vlásky :33 Jako moc mu slušely ty dlouhé ve Fadeless, ale prostě... nějak jsem začala být ujetá (kromě ostatního) na jeho čelist a v těch krátkých je taková lépe koukatelná :D
    Awwh a je po mně, ty jeho rty jsou vražedné :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ale nebuď zlá XD *Tajně se řehtá.* On to vůbec řešit nemusí, může jít klidně v pytli na mrtvoly a bude to jak od návrháře a ne, není to fér.
      Uru bude mít cit, ví, co mu sedne. Kdyby v tom měl prsty Ru, provedl by něco s Kaiem XD I násilím XD
      Viď? Do kolen odesílající XD
      Já ani nevím, co mám radši já. Frčela jsem si i na tom mikádu, co měl jenom chviličku. Ale je pravda, že schovat u něj tu hubu je hřích XD

      Vymazat