27. listopadu 2020

Trailer pro RPG povídku 18. výročí - No. 5 (Boogie x Shinya)

 

Tramtadadá. 
Ano, už jsem se oficiálně zbláznila. Nicméně se mi nečekaně povedlo dát dohromady poslední trailer k výročí, ještě před jeho koncem. Neproflákla jsem něco? No, snad ne. XD Nakonec, ale rozhodně ne v poslední řadě, nám tu zůstali Shin a Boogie. Miláčci, slaďouši...ehm plyšáci. (Decentně ovlivněná posledním napsaným dílem aneb plyšové prasečinky.) Už mlčím a nic neříkám. Kluci se k sobě dle mého dokonale hodí. Ten výraz by jim sežral kde kdo. Ale pozor! Pánové do toho umí hezky prásknout a teď nemám na mysli boty. Jo, jo, jeden se na ně nemůže vynadívat a neví, jestli se má rozpouštět nebo mlátit hlavou. Pak nemám zešílet. Nebudu už dlouho kecat a rovnou vás pozvu s fanfárou k poslednímu traileru k této povídce. 
Tak honem na něj a já jdu vymýšlet nějaký nový koncept. Pac a pusu.


By





2 komentáře:

  1. Aww, mám ty vaše trailery moc ráda :33 Vždycky vypíchnete supr záběry, a navíc, co se týče Jiluky i Diru, jich spoustu neznám :D Takže se kouknu ještě o to radši :33
    Teda, slyšet ty dva hrát spolu, to by mohl být zážitek :33 Oba se netváří, nezdají se, ale když se rozjedou... :33 Moc pěkný pár, už se nemůžu dočkat, až si o nich zase počtu víc :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc děkujeme. Škoda, že na ně v posledku není tolik času. Písničky třeba k Ostří jsou vybrané od léta, ale prostě není moc prostor na realizaci, když se snažíme udržet blog v aktivním chodu.
      Občas to chce nějaké překvapení <3 To by byl takový zážitek, že bychom nepřežily ani první minutu. Nevím, jestli bych vůbec vnímala nějakou hudbu, takže můžou hrát klidně na dekly od popenic, mě je to jedno, hlavně, že tam jsou XD

      Vymazat