29. července 2019

Trailer pro RPG povídku - Benefice - Chapter 2 (Ruki x Tetsuya)






Máme tu dalšího trailerového strašáka v podobě kombinace Tetsuyi a Rukiho. Ze začátku to byly spíš obavy z Tetsuyova nedostatku materiálu, ale nakonec jsem měla problém úplně někde jinde. Jak jen spojit úplně jiný styl hudby a celkového pocitu z nich. Byla jsem z toho trochu rozpačitá ještě během stříhání jednotlivých záběrů a ono to do sebe nakonec celkem zapadlo, tedy já z toho ten pocit mám a doufám, že nebudu sama. (Tetsuya v kraťasích a vysokých, fosforově zelených botkách mě opravdu odrovnal. XD) Čeká mě ještě spousta oříšků, které se pokusím nějakým způsobem zvládnout, ale díky nim posouvám svoje možnosti a to je dobře, snad.XD
Tak hezké koukání. ;)



Zdroj: youtube.com

By

Žádné komentáře:

Okomentovat