29. července 2019

Trailer pro RPG povídku - Benefice - Chapter 1 - No. 1 (Hide x Hyde)





Tak konečně jsme se dopracovali k novému story. U Ostrova toho bylo požehnaně, přece jen pět pairů je pět pairů. Tady to bude trochu míň náročné....vlastně jen o jeden míň, ani mi to nepřišlo, když to je rozdělené do jedotlivých kapitol. XD
No nic, začala jsem s týmem H x H a celkem jsem se bavila, opět. XD Určitě bestovka z celého videa je Hydeho "Break dance"na bowlingu XD. K tomu připojím výraz Hideho, když se snášejí na podiu malé padáčky s balíčky a mám dost a k tomu přebírání dárku od Mayuko a rozplynu se jako pára. *In love*
Miláčcci to jsou a přišlo mi hrozně líto, že to je jen jedno video, hned bych si klidně dala opáčko.
Tak pěkně nožky na stůl, hodit se do pohody a pojďme na to! ;)





Zdroj: youtube.com

By


Žádné komentáře:

Okomentovat